کد خبر : 1792230 | 24 آبان 1400 ساعت 18:14 | 19.7K بازدید | 4 دیدگاه

صابر، تک تیرانداز شهرداری ارومیه(عکس)

صابر کاظمی در جریان دربی والیبال ارومیه با کسب 5 امتیاز سرویس درخشش فوق العاده ای داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه صابر کاظمی سال سخت و شلوغی را سپری می کند، اما این پدیده والیبال ایران یک مرد خستگی ناپذیر نشان داده است. پشت خط زن تیم ملی که فصل گذشته با فولاد سیرجان قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفت، هم در لیگ ملت ها، هم در المپیک و هم در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی را همراهی کرد و در رقابت های آسیایی که عنوان MVP را هم به دست آورد.


او که تصمیم گرفته بود امسال در تیم شهرداری ارومیه بازی کند و همراه با محمدرضا تندروان از سیرجان به ارومیه منتقل شده بود، به عنوان یار کمکی فولاد سیرجان را در جام باشگاههای آسیا همراهی کرد و بازهم ستاره مسابقات شد.


در این میان آسیب دیدگی هایی که برای صابر کاظمی به وجود آمد هم او را متوقف نکرد و این بازی از همان هفته اول در ترکیب شهرداری ارومیه در چارچوب لیگ برتر به میدان رفت. 


با اینکه ارومیه ای ها به خاطر یک باخت فعلا از سپاهان در صدر جدول جا مانده اند، اما صابر کاظمی همچنان در نقش یک ستاره در میدان ظاهر می شود. کاظمی که با شماره 19 برای شهرداری ارومیه بازی می کند، در جریان بازی دیروز تیمش مقابل آذرباتری ارومیه که دربی والیبالی ارومیه هم به حساب می آمد، بارها در خط سرویس و روی تور خودنمایی کرد. 


اوج درخشش صابر کاظمی جایی بود که او 5 امتیاز مستقیم را از خط سرویس به دست آورد و سرویس های پرسرعت او با دریافتی در زمین آذرباتری مواجه نشد.

 

1664738

 

1664739

 

1664740

دیدگاه‌ها