کد خبر : 1792260 | 24 آبان 1400 ساعت 21:30 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت مورینیو با انگیزه ساختن آینده رم (عکس)

ژوزه مورینیو با قراردادن پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر از بازگشتش به رم داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازگشت هیجان انگیز و پر سر و صدایی که ژوزه مورینیو به فوتبال ایتالیا داشت و هدایت رم را بر عهده گرفت، حالا سرمربی پرتغالی دوران دشواری را سپری می‌کند چراکه آن ها در هفت بازی اخیر خود تنها موفق به کسب یک پیروزی شده‌اند؛ موضوعی که باعث شده انتقادات زیادی نسبت به مورینیو و تیمش مطرح شود.

 

با این حال به نظر می رسد که وقفه بازی های ملی زمان مناسبی بود تا جالوروسی از لحاظ روحی ریکاوری کند. آنها قرار است هفته آینده در یک دیدار مهم به مصاف جنوا بروند که قطعاً شاگردان ژوزه مورینیو در آن انگیزه زیادی برای جبران دو شکست قبلی برابر میلان و ونزیا خواهند داشت.

 

اما مورینیو که بعد از بازی آخر رم پیش از مسابقات ملی برای گذراندن تعطیلات راهی لندن شده بود، امروز به همراه خانواده اش به ایتالیا بازگشت. آقای خاص با تایید این مسئله، در صفحه اینستاگرام خود پستی انگیزشی را منتشر کرد و نوشت: " بازگشت به رم، بازگشت به دفتر کار و بازگشت به وعده‌مان. تلاش به سختی و ساختن آینده رم."

 

 

1664796

 

 

او همچنین پیامی را برای والنتینو روسی ارسال کرد که روز یکشنبه آخرین مسابقه خود را در موتو جی پی انجام داد و پس از 26 سال بازنشسته شد. مورینیو نوشت: "همچنین از والنتینو روسی نیز سپاسگزارم؛ به خاطر یک دوران افسانه ای."

دیدگاه‌ها