کد خبر : 1792304 | 25 آبان 1400 ساعت 08:53 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

ترکیب احتمالی سوریه در برابر ایران

سوریه دیگر شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد ودر بازی های باقی مانده از جمله دیدار امشب با ایران سعی خواهد کرد نمایش آبرومندانه ای داشته باشد.

ترکیب احتمالی سوریه در برابر ایران 

به گزارش "ورزش سه"، مصاف ایران – سوریه امشب در استادیوم  القویسمه شهر امان و از ساعت 19:30 آغازمی شود و نزار محروس در غیاب عمر خربین تیمش را با شیوه 1-3-2-4 به میدان می فرستد و قصد دارد از السومه به عنوان تک مهاجم تیمش استفاده کند. بکارگیری ازاین شیوه در بازی با ایران طبیعی است به این خاطر که کسب یک امتیاز از این بازی در برابر تیم اول گروه و تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا برای سوریه نتیجه ارزشمندی بشمار می رود. هر چند تیم ملی فوتبال ایران هم دردیدار با لبنان و در غیاب مهدی طارمی با یک مهاجم در راس بازی کرد. 

 

البته در این بازی فهد و مواس دیگر مهره های تهاجمی سوریه باید از کناره ها به حمله اضافه شوند و در کنار السومه بازی کنند. هم چنین بازیکنی که در پست شماره 10 به میدان می رود یعنی ریحانیه موظف است در حمله این سه بازیکن تهاجمی را پشتیبانی کند. دیدار ایران – سوریه در دور رفت با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید و در همان بازی سوری ها نشان دادند در هیچ مسابقه ای تیم از پیش بازنده نیستند. نکته ای که تات دستیار اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم بدان اشاره کرد و دیشب در کنفرانس خبری گفت ایران خود را از پیش برنده این دیدار نمی دادند.

 

1664882

دیدگاه‌ها