کد خبر : 1792372 | 25 آبان 1400 ساعت 13:03 | 14.8K بازدید | 6 دیدگاه

مذاکره یوونتوس و رایولا بر سر آینده دلیخت

باشگاه یوونتوس قصد دارد مذاکراتش با مینو رایولا، مدیربرنامه ماتیس دلیخت، بر سر آینده این بازیکن را آغاز کند.

مذاکره یوونتوس و رایولا بر سر آینده دلیخت

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعاتی مربوط به تصمیم باشگاه یوونتوس برای فروش دلیخت به دلیل دستمزد بالای این بازیکن به گوش می‌رسید. بسیاری نیز باور داشتند که دلیخت هم از شرایط در این تیم راضی نیست و قصد جدایی دارد.

کالچومرکاتو مدعی شده که مدیران یوونتوس به زودی مذاکراتی را با مینو رایولا آغاز خواهند کرد تا درباره شرایط این بازیکن و البته فدریکو برناردسکی صحبت کنند.

به نظر می‌رسد یوونتوس قصد دارد دلخیت را به هر قیمتی در تورین حفظ کند اما ظاهرا بارسلونا نیز در حال بررسی شرایط این مدافع 22 ساله است تا شاید پیشنهادی را برای خرید او در تابستان سال آینده ارائه کند. این باشگاه اسپانیایی از ابتدای حضور دلیخت در یووه همواره به عنوان یکی از علاقمندان به جذب او شناخته می‌شد.

 

1602707

 

فرانکی دی یونگ، دوست صمیمی دلیخت،  در همان سال به بارسلونا منتقل شد و انتظار می‌رود که این دو بار دیگر در مقطعی از زندگی حرفه‌ای خود در تیم باشگاهی نیز هم‌بازی شوند.

این روزنامه ادعا کرده که مدیران بارسا امیدشان برای جذب دلیخت را از دست نداده‌اند که در طول این مدت 87 بازی با پیراهن بیانکونری انجام داده است. او همچنین 31 بازی ملی برای هلند در کارنامه دارد و آماده است تا امشب در بازی حساس برابر نروژ برای صعود مستقیم به جام جهانی 2022 قطر بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان برود.

قرارداد او با یوونتوس در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد اما شایعاتی درباره فعال شدن بند فسخ 120 میلیون یورویی او در تابستان سال آینده به گوش می‌رسد.

دیدگاه‌ها