کد خبر : 1792435 | 25 آبان 1400 ساعت 19:57 | 14.8K بازدید | 9 دیدگاه

جورجینیو:

ما ایتالیا هستیم و هرگز تسلیم نمی شویم

جورجینیو، هافبک تیم ملی ایتالیا، به ناکامی این تیم در صعود مستقیم به جام جهانی واکنش نشان داد.

ما ایتالیا هستیم و هرگز تسلیم نمی شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته با یک تساوی بدون گل ناامیدکننده مقابل ایرلند شمالی متوقف شد و با توجه به پیروزی قاطع سوئیس برابر بلغارستان، شاگردان روبرتو مانچینی از صعود مستقیم به جام جهانی قطر بازماندند و همچون چهار سال پیش راهی رقابت پلی‌آف شدند.

 

اما هافبک تیم ملی ایتالیا یکی از بازیکنانی بود که انتقادات زیادی بابت رقم خوردن این نتیجه به او مطرح شد. جورجینیو در دو بازی مقابل تیم ملی سوئیس که به شکل مستقیم راهی جام جهانی شد، دو ضربه پنالتی را از دست داد؛ اتفاقی که در ناکامی آتزوری در صعود مستقیم به جام جهانی قطر تاثیر مستقیم داشت.

 

بعد از این ناکامی، جورجینیو پستی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و به عدم صعود مستقیم ایتالیا به جام جهانی واکنش نشان داده است: "بسیاری از اوقات فوتبال شما را با نتایجی که اذیت کننده هستند، مجازات می‌کند اما مطمئنا این باعث نمی شود که سرمان را پایین بگیریم و هدف‌مان را گم کنیم. ما به خوبی برای ماه مارس آماده می‌شویم که نبرد دیگری در راه خواهد بود. دشوار خواهد بود و ما آن را می‌دانیم اما ما ایتالیا هستیم... و ایتالیا هرگز تسلیم نمی شود."

 

 

1665116

دیدگاه‌ها