کد خبر : 1792537 | 26 آبان 1400 ساعت 10:21 | 19.5K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی لیورپول از سلامتی فوق ستاره

استخدام بادی‌گارد برای مراقبت از صلاح در تیم ملی مصر

محمد صلاح، ستاره لیورپول، از مجبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و همین اتفاق باعث دردسرش شده است.

استخدام بادی‌گارد برای مراقبت از صلاح در تیم ملی مصر

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در سال‌های اخیر عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب لیورپول به نمایش گذاشته و خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه و لیگ برتر مطرح کرده است.

درخشش این بازیکن مصری تا جایی پیش رفته که در هفته‌های اخیر از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی کسب توپ طلای 2021 نام برده شده و یورگن کلوپ بارها از این موضوع حمایت کرده است.

همین عملکرد قابل توجه باعث شده که صلاح تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال قاره آفریقا شود و دردسرهایی را نیز در پیش داشته باشد.

احمد یوسف، خبرنگار مصری، که به صورت اختصاصی اخبار تیم ملی و بازیکنان این کشور را پوشش می‌دهد با انتشار تصویری در توییترش مدعی شده که محمد صلاح دو محافظ دارد که همیشه و در تمامی شرایط در هنگام حضور او در اردوی تیم ملی مصر در کنارش هستند.

 

1665284

 

نکته جالب‌تر اینجاست که مقامات فدراسیون فوتبال مصر برای این که این افراد بتوانند به راحتی وارد  ورزشگاه شده و در کنار زمین حضور داشته باشند، برای آنها کارت شناسایی مربوط به اعضای تیم ملی مصر را صادر کرده‌اند.

این خبرنگار مصری در توضیح این خبر اضافه کرد:« دیدار قبلی برابر آنگولا بارها متوقف شد چون تماشاگران در وسط بازی به سمت زمین هجوم می‌بردند. بازی امروز در قاهره تماشاگر زیادی نداشت و فقط افرادی که دعوتنامه داشتند قادر به حضور در میدان بودند اما باز هم این محافظان آنجا بودند تا از او در برابر کارکنان ورزشگاه، عکاس‌ها، فیلمبرداران، توپ پرت‌کن‌ها و دیگران محافظت کنند.»

یکی دیگر از کاربران نیز با اشاره به منطقی بودن این رفتار اظهار داشت:« در جریان دیدار برابر کومور، تماشاگران در حالی که شیوع ویروس کرونا به اوج رسیده بود وارد زمین شدند و شروع به در آغوش گرفتن این بازیکن و عکس انداختن با او کردند. همین موضوع باعث شد که لیورپول از محافظان خاصی درخواست کند که مراقبت از امنیت صلاح را برعهده بگیرند.»

دیدگاه‌ها