کد خبر : 1792547 | 26 آبان 1400 ساعت 11:16 | 39K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش جالب سردار آزمون بعد از بازی با سوریه

سردار آزمون تک مهاجم تیم ملی در بازی با سوریه بهترین بازیکن زمین شد. او یک گل زد و بارها و بارها دروازه تیم سوریه را با تهدید مواجه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، او در خط حمله تیم ملی جدا از موقعیت هایی که به گل تبدیل می کند سعی می کند برای مهاجم روی دست و هافبک های کناری هم ایجاد موقعیت کند و اینطور نیست که بخواهد زننده همه ضربات آخر خودش باشد. 

 

سردار آزمون بعد از بازی با سوریه با انتشار تصویری از خود در رختکن نسبت به این برد واکنش نشان داد و نوشت easy? Game? 

1665299

بازی آسان؛ بدون شک مصاف با سوریه بازی آسانی برای تیم ملی نبود. دیدید که در بازی رفت تیم ملی به زحمت موفق به شکست سوریه در استادیوم آزادی تهران شد. شاید حتی اگر ضربه علیرضا جهانبخش به بدن مدافع تیم ملی سوریه برخورد نمی کرد این بازی با نتیجه مساوی بدون گل تمام می شد. به نظر بازی خوب تیم ملی در شهر امان بازی با سوریه را تبدیل به یک بازی آسان برای تیم ملی کرد. در مسابقه ای که تیم ملی در خطوط سه گانه با سرعت دادن به بازی و بازی با رابط سعی کرد صاحب موقعیت های زیادی شود و در نهایت 3 بر صفر برنده و مزد زحمات خود را بگیرد. 

 

شروع کننده این پیروزی هم کسی نبود جز پسر زنیت؛ او روی پاس بدون نقص وحید امیری دروازه تیم سوریه را در پیش گرفت و از این پاس به خوبی یک موقعیت تک به تک برای خود ساخت و گلی زد که زمینه پیروزی تیم ملی در این مسابقه شد.

دیدگاه‌ها