کد خبر : 1792937 | 28 آبان 1400 ساعت 14:38 | 21.7K بازدید | 11 دیدگاه

کلودیو رانیری:

دوست دارم مسی و رونالدو در تیمم بازی کنند

سرمربی ایتالیایی واتفورد حاضر به مقایسه رونالدو و مسی نشد و گفت دوست دارد هر دو را در اختیار داشته باشد.

دوست دارم مسی و رونالدو در تیمم بازی کنند

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو رانیری اخیرا به عنوان سرمربی واتفورد برگزیده شد تا این تیم را از رده های پایین جدول نجات دهد اما شروع کار مربی ایتالیایی چندان خوب نبوده و واتفورد از 4 بازی متحمل سه شکست شده و تنها توانسته در زمین اورتون به پیروزی خیره کننده 2-5 دست یابد.

 

 

1654675

 

 

واتفورد ابتدا از لیورپول در زمین خود با 5 گل شکست خورد ولی سپس توانست اورتون را شکست دهد. در دو بازی بعدی نیز واتفوردی ها به ساوتهمپتون و آرسنال با یک گل باختند و فردا باید به مصاف منچستریونایتد بروند. تیمی که روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.

 

 

1660608

 

 

رویارویی با رونالدو و یارانش می تواند چالشی سخت برای رانیری باشد. سرمربی ایتالیایی در مورد رونالدو گفت:« کریستیانو یکی از بهترین های دنیاست و حضور او برای فوتبال اتفاق مثبتی است چرا که خیلی از بازیکنان جوان او را الگو قرار می دهند و سعی می کنند به خوبی او باشند. لطفا رونالدو را به من بدهید و مشکلی برایم نخواهد بود. به او هر بازی 90 دقیقه میدان خواهم داد.»

 

 

1663209

 

 

رانیری در مورد مقایسه رونالدو و مسی گفت:« اصلا چرا باید این دو را مقایسه کرد؟ هر دو را به من بدهید. مطمئنا هر بازی 90 دقیقه بازی خواهند کرد.»

 

دیدگاه‌ها