کد خبر : 1793123 | 29 آبان 1400 ساعت 11:35 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

4 بازی و 12 امتیاز، رکورد صددرصدی شاگردان اردلان؛

این تیم پیکان به هیچ‌کس باج نمی‌دهد! (عکس)

تیم فوتسال زنان پیکان همچنان بدون شکست و حتی تساوی، روند رویایی را در لیگ برتر فوتسال زنان تجربه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان پیگیری شد و در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتسال زنان پیکان بعد از عبور از سه‌گانه دشوار مقابل مدعیان قهرمانی و کسب حداکثر امتیازات، دیدار نسبتاً آسانی با هیات فوتبال اصفهان که قعرنشین گروه دوم بود، داشت.

 

آسان‌تر بودن مسابقه نسبت به بازی‌های گذشته پیکان باعث شد تا نیلوفر اردلان روی نام چند ستاره اصلی خود خط قرمز بکشد و از جوانان 15-16 ساله در ترکیب تیمش استفاده کند تا آن‌ها نخستین‌بار تجربه بازی در لیگ برتر فوتسال زنان ایران را به دست آورند.

 

1666076

 

جوانانی که هر چند در گلزنی ناکام بودند، اما توانستند آمادگی خوبی از خود نشان بدهند و بدون‌شک میدان دادن بیشتر به آن‌ها می‌تواند به گلزنی این آینده‌سازان فوتسال ایران نیز ختم شود؛ برای کسب 3 امتیاز مسابقه، حضور کوتاه‌مدت نسیمه غلامی، فاطمه اعتدادی و سحر زمانی در ترکیب پیکان کافی بود تا با درخشش این مثلث، پیکان به 4 گل دست پیدا کند.

 

شاگردان نیلوفر اردلان با برتری 4-2 روز گذشته توانستند حالا با اختلاف بیشتر نسبت به رقبای خود صدرنشین گروه دوم باقی بمانند؛ جالب آن‌که با توقف پالایش نفت آبادان، حالا پیکان تنها تیم فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان است که هیچ امتیازی را از دست نداده و از 4 مسابقه خود رکورد 100 درصد پیروزی را به جای گذاشته که رکوردی ویژه‌ی برای تیم فوتسال زنان پیکان با هدایت نیلوفر اردلان به شمار می‌رود.

 

1666075

 

آن‌ها هفته آینده در شیراز باید به مصاف پارس آرا بروند و باید دید روند درخشان پیروزی‌های سریالی پیکانی‌ها در استان فارس هم ادامه‌دار خواهد بود یا پارس آرا می‌تواند مقابل حریف نامدار و پرستاره خود بایستد و اجازه کسب حداکثر امتیاز را را از بازی بیرون از خانه نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها