کد خبر : 1793143 | 29 آبان 1400 ساعت 12:17 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

آغاز به کار عبدالله ویسی در خیبر

عبدالله ویسی سرمربی باتجربه خوزستانی برای بار دوم کارش را در خیبر خرم‌آباد آغاز کرد.

آغاز به کار عبدالله ویسی در خیبر

 به گزارش "ورزش سه"، ویسی پس از دوره نه چندان موفق و خوشایند در فولاد به تیمی برگشته که سال گذشته هدایتش را بر عهده داشت و در دوره‌ای با بردهای متوالی و پرگل این تیم را تبدیل به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر کرد. با این حال خیبر ناگهان دچار افتی غیرمنتظره شد تا فرصت صعود به لیگ برتر و رویایی شدن فصل را از دست بدهد.

 

 ویسی که دو هفته پیش و پیش از شروع تعطیلات ناشی از بازی‌های ملی شغل خود در فولاد را از دست داد با اتمام این تعطیلات بلافاصله به کار برگشت و جانشین کسی شد که جانشین‌اش شده بود‌. نکته اینکه ویسی پیش از جدایی از خیبر در مراسم در مراسم تودیع و معارفه با حضور محسن عاشوری شرکت کرده بود و دست او را برای شروع کار فشرده بود. حالا دوباره و با تصمیم مدیریت خیبر به پستی برمی‌گردد که سال گذشته بخش اعظمی از اوقات خود را در آن سپری کرد.

 

 خیبری‌ها که امسال تحت هر شرایطی به دنبال صعود به لیگ برتر هستند بعد از شروع خوب در هفته های اول دچار نزول شده و به رده چهارم جدول سقوط کرده‌اند.

 

 عدم نتیجه گیری در ۳ بازی متوالی اتفاقی است که باعث تغییرات در خیبر شد اگرچه این تغییر کمی غیر منتظره و عجیب است. خیبری ها در رقابت این هفته لیگ دسته اول مقابل شمس آذر قزوین قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها