کد خبر : 1793331 | 30 آبان 1400 ساعت 09:17 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

شکست دردناکی بود؛

پیولی: مقابل فیورنتینا فقط یک مشکل داشتیم!

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد این تیم تنها در استفاده از موقعیت های خود مقابل فیورنتینا ناکام بوده است.

پیولی: مقابل فیورنتینا فقط یک مشکل داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، میلان در شرایطی اولین شکست فصل خود را در خانه فیورنتینا قبول کرد که در نیمه دوم و با درخشش زلاتان در آستانه بازگشت بود، اما اسیر اشتباهات فردی متوالی بازیکنان خود شده و در فلورانس مغلوب شد. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه روسونری در پایان این دیدار مدعی شد تیمش به جز تبدیل کردن موقعیت های خود به گل در باقی موارد خوب عمل کرده است.

 

استفانو پیولی گفت: "این یک مسابقه غیرعرف بود. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و نباید با دو گل از حریف عقب می‌افتادیم، اما این فوتبال است، ما موقعیت‌های خود را تبدیل به گل نکرده و در ادامه مجبور شدیم تاوان اشتباهات را بپردازیم. عملکرد نیمه دوم ما بیشتر معطوف به شخصیت تیمی، تلاش برای جلوگیری از شکست و بازگشت به مسیر بود، اما وقتی چهار گل دریافت می کنید، قاعدتا احتمال شکست خوردن شما بیشتر است و ما مغلوب شدیم.

 

1660880

 

به نظرم ما باید درد این شکست را کاملا احساس کرده و اطمینان حاصل کنیم که چنین نتیجه ای دیگر تکرار نمی شود. حتی علیرغم این شکست هم معتقدم میلان تیمی بسیار قوی است و ما در آینده از این روند درس خواهیم گرفت.

 

به عنوان سرمربی تیم می توانم بگویم که در نیمه اول به غیر از گل کردن موقعیت ها همه برنامه ریزی خود را درست پیش بردیم. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و حداقل دو برابر فیورنتینا در طول بازی فرصت داشتیم.

 

مغلوب شدن و دریافت چهار گل دردناک است، اما ما ثابت کردیم که امکان بازگشت به بازی تا پایان وجود داشت. اگر گل چهارم را دریافت نکرده بودیم، می توانستیم  به مسیر اصلی بازگردیم. من بعد از بازی با بچه‌ها صحبت کردم، آنها می‌دانند که باید از این شکست درس بگیریم و تمرکز خود را با بازی در لیگ قهرمانان اروپا آغاز می‌کنیم. نمی‌دانم از چقدر شانس صعود در این مسابقات به دور بعدی برخورداریم، اما می‌خواهیم عملکرد غرورانگیزی در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها