کد خبر : 1793385 | 30 آبان 1400 ساعت 12:32 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش معاون وزیر به شکایت اردن از تیم زنان

معاون ورزش زنان در وزارت ورزش در خصوص نامه اعتراضی اردن واکنش نشان داد.

واکنش معاون وزیر به شکایت اردن از تیم زنان

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته پیش بود که فدراسیون فوتبال اردن با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار بررسی وضعیت دروازه‌بان تیم زنان ایران شد.

 

این نامه که سروصدای زیادی را به پا کرد، سپس با بازنشر از سوی نایب رییس سابق فیفا نیز همراه شد و البته در همین حال سرمربی تیم ایران ایراندوست، با تکذیب این خبر اعلام کرد که تمام این موارد پیش از اعزام تیم مورد بررسی قرار گرفتند.

 

حالا مریم کاظمی پور معاون ورزش زنان در این خصوص توضیح داده: ما روز پنجشنبه در برنامه ای حضور داشتیم یک اقدامی شده و یک نامه به AFC صرفا در قالب نامه ارسال شده است. قطاری که در حال حرکت است در معرض سنگ های بیابان قرار می‌گیرد. تیم فوتبال ما بعد از موفقیت هایی که در دور اول جام باشگاه های آسیا کسب کرد می‌توانست در مظان این رخدادها قرار بگیرد که کوته نظری آن کشور باعث شد این اتفاق بیفتد. 

 

او ادامه داد: تا الان حدود ۲۱ روز از این نامه نگاری گذشته و هیچ نامه رسمی نه AFC به ایران زده و نه اقدام خاصی صورت گرفته است و این نشان می‌دهد مستنداتی که حاضر بوده و اقدامات پیشگیرانه ای که فدراسیون فوتبال و موسسه ایفمارک انجام دادند مبنی بر این است که هیچ حق اعتراضی را باقی نگذاشته و از تمام این صحبت هایی که شده مبرا هستند و دختران ما انشاالله سربلند و پرافتخار مسیر خودشان را در رشته های توپی از جمله فوتبال، بسکتبال، والیبال و هندبال بعد از این پیگیری خواهند کرد و اخبار خوشی از این رشته ها هم در جامعه شور و نشاط را ایجاد خواهند کرد.

دیدگاه‌ها