کد خبر : 1793390 | 30 آبان 1400 ساعت 12:55 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

بوحمدان: شادی گلم به خاطر مادرم بود

هافبک تازه وارد فولاد خوزستان بعد از اولین حضورش در این تیم با گل سه‌امتیازی زمینه ساز برد شاگردان جواد نکونام شد.

بوحمدان: شادی گلم به خاطر مادرم بود

به گزارش "ورزش سه"، حمید بوحمدان بعد از جدایی از تراکتور اکنون پیراهن فولاد را بر تن کرده و موفق شد در اولین حضورش در این تیم در شرایطی که تیمش مقابل هوادار تهران 10 نفره شده بود، گل سه امتیازی را به نام خود کند.

 

وی درباره این بازی و عملکرد تیمش گفت: ما بازی سنگینی را پشت سرگذاشتیم و می‌دانستیم که تیم هوادار خیلی منسجم است و بسته بازی می‌کند و طبق آنالیز خوبی که آقای نکونام قبل از بازی برای‌مان انجام دادند، خیلی به ما کمک کرد که با شناخت خیلی بالایی در این بازی حاضر شویم. خدا را شکر که توانستیم یک بازی سنگین را ببریم و با توجه به شرایطی که تیم‌مان داشت از لحاظ موقعیت جدول به این پیروزی خیلی نیاز داشتیم و به ما کمک کرد. 

 

او در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به 10 نفره شدن تیمش بعد از اخراج موسوی گفت: همانطور که مشاهده کردید ما در دقایق اول 10 نفره شدیم و خیلی کار سخت شد. بالاخره ما یک یار از 11 نفر را از دست داده بودیم و مقابل هرتیمی 10 نفره بازی کردن خیل سخت است و باعث شد بیشتر تلاش کنیم و بجنگیم تا بتوانیم شرایط برابری با تیم حریف داشته باشیم. همه بچه‌ها و کادر فنی یک‌دست و یک‌دل تلاش کردیم تا 3 امتیاز حساس بازی را بدست آوریم و خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.

 

هافبک فولاد خوزستان در خصوص گلزنی‌اش در اولین بازی‌اش در فولاد خوزستان و کسب 3 امتیاز این تیم گفت: هر بازیکنی تصویر سازی می‌کند و تمام تلاشش را می‌کند که برای تیمش گل بزند و امتیاز را برای تیمش کسب کند و سطح عملکرد خودش را هم بالا ببرد. من هم در تمام بازی‌ها تلاش‌ام را می‌کنم که بتوانم تاثیر گذار باشم و به لطف خدا و دعای خانواده‌ام توانستم در اولین بازی که  یک بازی حساس برای‌مان محسوب می‌شد 3 امتیاز را بدست آورم. انشالله بازی بعد هم همین روند و نتیجه را داشته باشیم.

 

1666069

 

بوحمدان از تجربه بازی‌اش زیرنظر جواد نکونام گفت: باید بگویم آقا جواد یکی از حرفه‌ای ترین و پرتلاش ترین مربی‌های ایران است و کلی وقت می‌گذارد و همیشه با انگیزه تر از روز قبل حاظر می‌شود و حتی ده نفر شدن‌مان در بازی اول این فصل با حضور آقای نکونام باعث نشد که انگیزه‌مان را از دست بدهیم. امیدوارم در کنار  ایشان و تیم بزرگ فولاد بتوانیم به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنیم.

 

بازیکن فولاد خوزستان در خصوص بازی بعد تیمش  مقابل ذوب آهن گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و نباید ذوب آهن را دست کم بگیریم، تیم ذوب نسبت به دوسال گذشته عملکرد بهتری تا کنون از خودش نشان داده است و ما هم تمام تمرکز و هدفمان بر روی بازی بعد مقابل این تیم خوب است امیدوارم با تلاش همه‌ی بچه ها و کادر محترم فنی و دعای هواداران عزیز فولاد بتوانیم در بازی بعد مقابل ذوب آهن به پیروزی دست پیدا کنیم و 3 امتیاز بازی را بدست آوریم و دل هواداران‌مان شاد کنیم.

 

بوحمدان درباره شادی گلش مقابل هوادار اینگونه توضیح داد: خیلی‌ها بعد از بازی از من پرسیدند علامت تماس تلفنی که بعد از زدن گل انجام دادی معنی‌اش چیست؟ با چه کسی تماس گرفتی؟ باید بگویم من در این یکی دوماهه سختی های خیلی زیادی را بعد از فوت مادر عزیزم متحمل شدم و در بدترین شرایط کل دوران زندگی‌ام قرار گرفتم. 

 

او ادامه داد: من همیشه قبل و بعد از بازی هایم با مادرم تماس می‌گرفتم. مادرم عزیزتریم فرد در زندگی‌ام بود و هست و بعد از گل‌زنی‌ام علامت تلفن را گرفتم، به این معنی که با ایشان تماس گرفتم که بگویم به یادت هستم مادر و به نشانه یادبود مادرم بود که مطمعنم دعای ایشان بوده که توانستم گل بزنم و این گل را به روح مادر عزیزم تقدیم می‌کنم که همیشه دعای خیر ایشان بدرقه راهم بوده است.

دیدگاه‌ها