کد خبر : 1793542 | 01 آذر 1400 ساعت 08:52 | 5.1K بازدید | 2 دیدگاه

دلیل برگزاری بازی‌های لیگ یک بدون تماشاگر

با اعلام فدراسیون فوتبال امروز دیدارهای هفته هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

دلیل برگزاری بازی‌های لیگ یک بدون تماشاگر 

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ در نامه ای که برای هیات فوتبال استان ها و هم چنین باشگاه ها ارسال کرده اذعان داشته هر مسابقه ای تماشاگر در آن حضور یابد متوقف و پرونده انضباطی آن به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارسال تا در مورد نتیجه آن بازی تصمیم گیری شود. این در حالی است که برگزاری بازی استقلال – نساجی با حضور تماشاگر این ذهنیت را پیش آورده بود که از این پس همه مسابقات فوتبال در ایران با حضور 30 درصدی تماشاگر برگزار می شود. به خصوص که رییس فدراسیون پزشکی – ورزشی کشور پیش تر گفته بود که از 30 آبان حضور حداقلی تماشاگر در بازی های فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی بلامانع است. 

 

فدراسیون فوتبال با اطلاع به اینکه خیلی از تیم های دسته اولی سامانه بلیط فروشی اینترنتی راه اندازی نکرده اند و در استادیوم هایی به میدان می روند که فاقد گیت الکترونکی هستند فعلا تاکید روی برگزاری بازی های لیگ یک بدون تماشاگر دارد و در ادامه در صورت مهیا کردن این امکانات می توانند برگزار کننده دیدارهای خانگی خود با حضور 30 درصد از تماشاگران باشند. اگر تصمیم گیری شود که بازی های لیگ برتر روز چهارشنبه با حضور تماشاگر برگزار شود تنها باشگاه هایی می توانند دیدارهای خانگی خود را با حضور تماشاگر برگزار کنند که به صورت اینترنتی به تماشاگران بلیط بفروشند و از همه مهمتر گیت های الکترونیکی باید دم درب ورودی ورزشگاه نصب شده باشد تا تماشاگران با ورود از گیت ها در استادیوم جانمایی شوند. 

 

گفتنی است هیات فوتبال سیرجان اعلام کرده چهارشنبه دیدار گل گهر در برابر استقلال بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. این نشان می دهد هنوز در برخی از استادیوم های لیگ برتری هم شرایط برگزاری بازی با حضور تماشاگر مهیا نیست.

دیدگاه‌ها