کد خبر : 1793591 | 01 آذر 1400 ساعت 12:39 | 10.5K بازدید | 17 دیدگاه

گریزمان: انتقالم به بارسلونا فاجعه نبود

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، معتقد است که انتقال 120 میلیون یورویی‌اش به بارسلونا فاجعه نبوده است.

گریزمان: انتقالم به بارسلونا فاجعه نبود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب گریزمان داشت و تلاش‌هایی را نیز در این زمینه انجام داده بود و در نهایت در تابستان 2019 با پرداخت بند فسخ او به اتلتیکو مادرید به نوکمپ منتقل شد.

انتظارات از این بازیکن که به تازگی با فرانسه قهرمان جام جهانی روسیه شده بود بسیار بالا بود و بسیاری منتظر بودند تا او در کنار لیونل مسی در بارسا درخشش خیره‌کننده‌ای را به نمایش بگذارد.

اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و این بازیکن نتوانست از تمامی پتانسیلش استفاده کند و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال از بارسا جدا شد تا بخش زیادی از دستمزدهای پرداختی این تیم کم شود.

با این حال گریزمان قبول ندارد که دوران حضورش در بارسا فاجعه‌بار بوده و از 35 گلی که در102 بازی با پیراهن این تیم به ثمر رسانده دفاع می‌کند.

 

1622646

 

او در گفتگو با تله‌فوت اظهار داشت:« من از این که به بارسا رفته بودم بسیار خوشحال بودم. هم تیمی‌های بسیار خوبی در آنجا داشتم. من چیزهای بسیاری از مربیان یاد گرفتم، هرچند گاهی بازی نمی‌کردم و این برایم دشوار بود.»

گریزمان اضافه کرد:« با این حال دوران حضورم در بارسلونا فاجعه‌بار نبود چون من همیشه و هر فصل تقریبا 20 گل به ثمر رسانده‌ام. از نظر من بازی با پیراهن بارسلونا و برای این تیم باعث افتخار است.»

بازگشت گریزمان به اتلتیکو در تابستان 2021 با قراردادی قرضی که بند خرید اجباری پیش از سال 2023 را در خود جای داده باعث تعجیب بسیاری شد. هواداران این تیم نیز علاقه‌ای به حضور دوباره او در واندا متروپولیتانو نداشتند.

با این حال این بازیکن عملکرد خوبی را در طول این مدت به نمایش گذاشته و موفق شده در 12 بازی پنج گل به ثمر برساند تا شرایط را بار دیگر برای خودش بهبود ببخشد.

 

دیدگاه‌ها