کد خبر : 1793682 | 01 آذر 1400 ساعت 20:19 | 19.2K بازدید | 15 دیدگاه

یامگا مقابل گل گهر در کدام پست؟

ستاره خارجی استقلال توانایی بازی در پست های مختلف را دارد و همین موضوع دست مجیدی را باز می‌گذارد.

یامگا مقابل گل گهر در کدام پست؟

به گزارش "ورزش سه"، باورش سخت است که بدانیم کوین یامگا بازیکن فرانسوی- کامرونی استقلال که بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود، پست تخصصی اش مدافع راست است! یامگا در مدت زمانی که به استقلال پیوسته خیلی کم در پست دفاع راست بازی کرده و میل او به حضور در پست های هجومی یکی از نکات قابل توجه محسوب می‌شود.
یامگا در اولین مسابقه ای که در ترکیب استقلال قرار گرفت، مقابل ذوب‌آهن وینگر راست آبی پوشان بود و بعد به نوک حمله رفت. او در مسابقات بعدی بازهم به عنوان وینگر یا مهاجم هدف به بازی گرفته شد. 


جالب اینکه در مسابقه گذشته استقلال مقابل نساجی مازندران با توجه به سرماخوردگی وریا غفوری و عدم حضورش در ترکیب اصلی، یامگا برای اولین بار به عنوان مدافع راست و در پست تخصصی اش به زمین رفت. او البته در اوایل نیمه دوم وقتی غفوری به جای امیرحسین حسین زاده وارد زمین شد، دوباره به پست وینگر رفت و در نقش هجومی بازی کرد.


یامگا در این مدت کم 3 گل برای استقلال زده و بهترین گلزن آبی پوشان محسوب می‌شود. او ستاره ای است که توانایی بازی در پست های مختلف را دارد و همین موضوع دست مجیدی را برای بهره گیری از توانایی هایش باز می‌گذارد.


در چنین شرایطی باید دید با توجه به شرایط خوب وریا غفوری و احتمال حضورش در ترکیب استقلال فرهاد مجیدی در بازی با گل گهر سیرجان از ستاره فرانسوی در چه پستی بازی خواهد گرفت. یامگا نشان داده در هر جای زمین باشد، بیشترین بازدهی را دارد و حال باید دید در مصاف حساس هفته ششم با چه عنوانی در ورزشگاه سیرجان بازی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها