کد خبر : 1793889 | 02 آذر 1400 ساعت 22:09 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

باید بتوانیم امتیاز خوبی از این بازی بگیریم؛ 

نویدکیا: فردا روزی بسیار سخت و مهم است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که تیم فوتبال فجر با بازیکنانی که به این تیم اضافه شده، فوتبال بسیار با کیفیتی را ارائه می کند.

نویدکیا: فردا روزی بسیار سخت و مهم است

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار برابر فجرشهید سپاسی که روز آینده به میزبانی شیرازی ها در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد، گفت: ابتدا باید معذرت خواهی کنم بابت تاخیر در پرواز که باعث شد به نشست نرسم. 


او سپس در مورد بازی گفت: فجرسپاسی تیمی است که بعد از سال ها دوباره به سطح اول بازگشته است. بازی هایی که در این چند هفته به نمایش گذاشته نشان داده تیم بسیار خوبی است. تیم پرتلاشی است. زحمات خیلی زیادی در زمین می کشند. برخلاف اینکه که خیلی ها تصور می کردند این تیم و هوادار به مشکل خوردند، نشان دادند که اینطور نیست. فوتبال با کیفیتی بازی می کنند. مخصوصا فجر که نتایج خوبی گرفته و مقابل تیم های بزرگ خیلی خوب بازی کرده. این ها نشان داده که فردا بازی سختی در پیش داریم. باید تلاش زیادی بکنیم و برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم. 


او در ادامه حرف هایش بار دیگر با تاکید بر کیفیت فجرشهید سپاسی شیراز بیان کرد: باز هم تکرار می کنم فجر با یک تعداد بازیکن باتجربه ای که از لیگ برتر به این تیم اضافه شده، خیلی فوتبال با کیفیتی را برخلاف تصورات بازی می کند. در بازی ها نشان داده که مقابل همه تیم ها فوتبال خوبی را انجام می دهد. واقعا فردا روز خیلی سخت و خیلی روز مهمی است، برای اینکه باید بتوانیم امتیاز خوبی از این بازی کسب کنیم. باید تلاش زیادی کنیم تا موفق باشیم.

دیدگاه‌ها