کد خبر : 1793984 | 03 آذر 1400 ساعت 11:57 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

تلاش دورتموند برای حفظ هالند؛ حقوق 15 میلیون یوریی

مدیران بروسیا دورتموند در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن ارلینگ هالند، ستاره این تیم، را حفظ کنند.

تلاش دورتموند برای حفظ هالند؛ حقوق 15 میلیون یوریی

به گزارش "ورزش سه"، هالند در دو فصل اخیر به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده و باشگاه‌های بسیاری در حال بررسی شرایط او هستند تا برای جذب این بازیکن اقدام کنند.

قرارداد این فوق ستاره نروژی بند فسخی دارد که در پایان فصل 22-2021 فعال می‌شود و همین موضوع باعث شده تا نیازی به مذاکره با مدیران دورتموند نباشد و هالند شخصا برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

اما مدیران این باشگاه آلمانی نیز قصد ندارند به سادگی این ستاره را از دست بدهند و اسکای اسپورت آلمان مدعی شده که آنها در تلاش هستند تا پیشنهادی وسوسه‌انگیز را به این بازیکن 21 ساله ارائه کنند.

گفته می‌شود که دورتموند آماده است تا دستمزد فعلی هالند را که ظاهرا حدود 7.5 میلیون پوند است دو برابر کرده و مبلغی در حدود 15 میلیون پوند برای هر فصل به این بازیکن پرداخت کند.

 

1663967

 

آنها در تلاش هستند تا در مذاکره با هالند، او را متقاعد کنند که حداقل یک فصل دیگر در این تیم بماند و فعال شدنش بند فسخ قراردادش را نیز یک سال به تاخیر بیاندازد تا این بند در تابستان 2023 فعال شود.

رسانه‌های آلمانی باور دارند که مدیران دورتموند قصد دارند از روشی استفاده کنند که باشگاه لایپزیش در قبال تمدید قرارداد و سپس فروش دایو اوپامکانو استفاده کرد.

این باشگاه در ابتدا قرارداد این ستاره فرانسوی را به مدت یک سال تمدید کرد تا بند فسخ 42.5 میلیون یورویی او به جای سال 2021 در سال 2022 فعال شود و سپس او را به بایرن مونیخ فروخت.

هالند در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست اما همچنان با اختلافی قابل توجه، بهترین گلزن این تیم به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها