کد خبر : 1794251 | 04 آذر 1400 ساعت 10:02 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

جادوی برناردو سیلوا برای گلزنی ژسوس (عکس)

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، نقش مهمی را روی گل گابریل ژسوس به پاری سن ژرمن ایفا کرد.

جادوی برناردو سیلوا برای گلزنی ژسوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سیتی و پاری سن ژرمن شب گذشته دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در ورزشگاه اتحاد برگزار کردند و این بازی با پیروزی 1-2 شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

این پیروزی در حالی برای سیتی به دست آمد که آنها از کوین دی بروین، فیل فودن و جک گریلیش در ترکیب‌شان استفاده نکرده بودند اما باز هم موفق شدند برابر حریف سرشناس خود به برتری برسند و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند.

تیم گواردیولا به کسی جز ستاره‌های همیشگی خود نیاز داشت تا بتواند راهش را به دفاع پی اس جی باز کند که در نیمه اول نمایش خوب و مطمئنی را ارائه کرده بود.

پی اس جی که در نیمه اول خیلی تحت فشار بود موفق شد روی گل کیلیان امباپه از حریف پیش بیفتد اما از همین جا بود که عزم راسخ سیتی برای بازگشت به بازی به کمکش آمد.

اول این رحیم استرلینگ بود که در دقیقه 63 بازی را به تساوی کشاند و پس از آن در فاصله 14 دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی، گابریل ژسوس موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه پی اس جی کند.

 

1667893

 

ریاض محرز توپی عالی را برای برناردو سیلوا در تیر پشتی فرستاد. این هافبک پرتغالی موفق شد در ابتدا وانمود کرد که قصد دارد ضربه بزند و توجه مدافعان را به خود جلب کرد اما در عوض آن را رو به عقب برای ژسوس انداخت که توانست توپ را به زیبایی وارد دروازه حریف کند.

 

1667894

 

عملکرد هوشمندانه و خیره‌کننده سیلوا روی این صحنه باعث شد که بسیاری از تماشاگران در شبکه‌های اجتماعی نیز به تمجید از توانایی‌های او بپردازند.

دیدگاه‌ها