کد خبر : 1794378 | 04 آذر 1400 ساعت 23:30 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت یاران محرمی به بازی آخر کشید

دینامو زاگرب در حضور ثابت مدافع ایرانی خود مقابل خنک به تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که برای دومین بازی پیاپی صادق محرمی را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه ماکسیمیر مقابل تیم خنک بلژیک قرار گرفت.

 

یاران محرمی که در دو مسابقه اخیرشان در لیگ یک کرواسی موفق به کسب پیروزی نشده و یک شکست و یک مساوی داشتند، برای سومین بازی متوالی نتوانستند صاحب برد شوند و با یک امتیاز مقابل خنک بلژیک به کارشان پایان دادند.

 

 

1668081

 

 

دینامو زاگرب در حالی که می‌توانست با کسب پیروزی مقابل خنک صعودش به مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا را نهایی کند، به تساوی یک بر یک رضایت داد تا سرنوشت‌اش به بازی آخر مرحله گروهی این رقابت‌ها کشیده شود.

 

تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی با تساوی در بازی امشب برابر خنک ۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه H لیگ اروپا ماند؛ گروهی که وستهم انگلیس با صدرنشینی مستقیما به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافت و خنک بلژیک نیز با ۵ امتیاز در رتبه سوم ایستاده است.

 

 

1668082

 

 

صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب کرواسی در جریان دیدار مقابل خنک حضور ۸۸ دقیقه‌ای در زمین داشت و چهارمین بازی خود در پنج هفته مرحله گروهی لیگ اروپا را انجام داد.

دیدگاه‌ها