کد خبر : 1794424 | 05 آذر 1400 ساعت 13:51 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

راموس در آستانه اولین حضور در ترکیب PSG

سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، پس از مدت‌ها مصدومیت در آستانه حضور در ترکیب این تیم است.

راموس در آستانه اولین حضور در ترکیب PSG

به گزارش "ورزش سه"، راموس در چهار ماه اخیر فرصت بازی برای پی اس جی را به دلیل مصدومیت پیدا نکرده اما به احتمال زیاد در بازی روز یکشنبه برابر سنت اتین در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ فرانسه به میدان می‌رود.

این مدافع اسپانیایی پیش از این دوران درمان را به طول کامل پشت سر گذاشته و حالا سه هفته است که بدون هیچ مشکل و احساس دردی تمرین می‌کند.

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که شانس راموس برای حضور در ترکیب اصلی پی اس جی در دیدار این هفته بسیار زیاد است و پوچتینو قصد دارد بالاخره فرصت بازی به او بدهد.

 

1665546

 

این بازیکن برای بازی روز چهارشنبه برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان نیز در فهرست پی اس جی قرار گرفته بود و 30 دقیقه نیز در ورزشگاه اتحاد گرم کرد اما پوچتینو تصمیم گرفت که با توجه به دشواری و اهمیت بازی و دوری طولانی مدت راموس از میادین، از او استفاده نکند.

این مدافع سابق رئال از پنجم ماه می که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی به میدان رفت، تا به حال در هیچ دیدار رسمی حضور نداشته است. همین موضوع باعث شده که بسیاری باور داشته باشند او فاصله زیادی از شرایط مسابقه دارد و زمان می‌برد تا بار دیگر به شرایط ایده‌آل برگردد.

با این حال تجربه و قدرت رهبری راموس می‌تواند کمک بسیاری برای پوچتینو باشد و به نظر می‌رسد که این مربی آرژانتینی نیز روی حضور این بازیکن در خط دفاعی برای تقویت تیمش در این منطقه و حمایت بهتر از مسی، نیمار و امباپه حساب کرده است.

دیدگاه‌ها