کد خبر : 1794495 | 05 آذر 1400 ساعت 19:23 | 50.1K بازدید | 9 دیدگاه

نهایی شدن حضور رانگنیک در یونایتد لو رفت؟ (عکس)

ظاهرا حضور رالف رانگنیک، سرمربی سابق هوفنهایم، روی نیمکت منچستریونایتد نهایی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر از مربیان بسیار به عنوان گزینه اصلی  و موقت منچستریونایتد برای جانشینی اوله گونار سولسشر نام برده شده است.


اما به نظر می‌رسد که ادعای اتلتیک مبنی بر حضور رانگینک روی نیمکت اولدترافورد درست بوده و این مربی آلمانی طی روزهای آینده به عنوان مربی موقت شیاطین سرخ معرفی خواهد شد. 


باشگاه منچستریونایتد هنوز خبر مربوط به انتصاب رانگنیک را تایید نکرده اما شرایط به شکلی پیش رفته که همه از حضور این مربی در راس کادر فنی این تیم حداقل تا آغاز تابستان سال آینده اطمینان دارند. 


« بنیاد رالف رانگنیک » که صفحه رسمی مربوط به این مربی آلمانی در اینستاگرام است و تیک آبی هم دارد، استوری منتشر کرد که نشان می‌داد احتمالا کار حضور او در یونایتد به پایان رسیده و نهایی شده است. 


در این استوری تصویری از رالف رانگنیک به عنوان سرمربی منچستریونایتد دیده می‌شد و عبارت « از تبریکات بی‌شمار شما سپاسگزارم » به زبان آلمانی روی آن نوشته شده بود. 


این صفحه که تنها هفت هزار دنبال کننده دارد، دقایقی بعد این تصویر را از استوری خود پاک کرد و به نظر می‌رسد که رانگنیک پیوستنش به یونایتد را زودتر از موعدد مقرر لو داده است. 


قرار گرفتن روی نیمکت اولدترافورد رویای این مدیر سابق لایپزیش است. شاید به همین دلیل است که او نتوانسته تا نهایی شدن این خبر صبر کند و زودتر از موعد چنین تصویری را به اشتراک گذاشته است.

 

1668248

دیدگاه‌ها