کد خبر : 1794513 | 05 آذر 1400 ساعت 21:52 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: امیدوارم باعث پیشرفت بیشتر میلان شوم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از تمدید قراردادش با این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

پیولی: امیدوارم باعث پیشرفت بیشتر میلان شوم

به گزارش "ورزش سه"، پیولی پس از دوران موفقیت‌آمیزی که در سن سیرو طی کرد، قراردادش را تا ژوئن 2023 با میلان تمدید کرده و این قرارداد قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را نیز دارد.

روسونری در حال حاضر و پس از برگزاری 13 بازی در لیگ ایتالیا با ناپولی هم امتیاز است و صرفا به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاده است. آنها همچنین در فاصله یک بازی تا پایان مرحله لیگ قهرمانان اروپا، شانس صعود به مرحله یک هشتم را دارند.

پیولی امروز پس از امضای قرارداد جدید با میلان گفت:« می‌خواهم از این باشگاه برای این که شانس مربیگری چنین تیم رقابت‌جویی را به من داد سپاسگزاری کنم. من به کاری که تا به حال در این تیم انجام داده‌ام افتخار می‌کنم.»

 

1668170

 

او اضافه کرد:« رابطه خوبی با مدیریت دارم، شاهد رشد بازیکنان و اشتیاقی هستم که همه افراد حاضر در این باشگاه باورنکردنی به نمایش می‌گذارند. هواداران ما فوق العاده هستند و من امیدوارم که بتوانم محبتی که آنها به من دارند را با پیشرفت بیشتر میلان جبران کنم.»

میلان روز یکشنبه هفته آینده باید در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم سری A ایتالیا به مصاف ساسولو برود و امیدوار است که بتواند با پیروزی برابر این تیم و امتیاز از دست دادن ناپولی برابر لاتزیو در دیگر دیدار این هفته به صدر جدول صعود کند.

آنها هفته گذشته اولین شکست فصل خود را برابر فیورنتینا تجربه کردند. از سوی دیگر ناپولی نیز که مانند روسونری تا به این جای فصل بدون شکست مانده بود، برابر اینتر شکست را پذیرا شد تا شرایط این دو تیم همچنان برابر بماند.

دیدگاه‌ها