کد خبر : 1794561 | 06 آذر 1400 ساعت 10:27 | 25.3K بازدید | 23 دیدگاه

در صورت پاسخ منفی پوچ؛ تن هاخ گزینه اصلی یونایتد

اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس، گزینه اصلی مدیران منچستریونایتد در صورت دریافت پاسخ منفی از مائوریسیو پوچتینو است.

در صورت پاسخ منفی پوچ؛ تن هاخ گزینه اصلی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، گزینه‌های بسیاری پس از اخراج اوله گونار سولسشر برای جانشینی این مربی نروژی در راس کادر فنی منچستریونایتد مطرح شدند.

گفته می‌شود به زودی رالف رانگنیک هدایت این تیم را به صورت موقت برعهده خواهد گرفت و سپس مذاکرات با مائوریسیو پوچتینو و مدیران پاری سن ژرمن در پایان فصل به صورت جدی انجام خواهد شد.

اما اسپورت میل مدعی شده که اگر تلاش یونایتد برای حضور پوچتینو روی نیمکت این تیم به نتیجه نرسد، آنها برای به خدمت گرفتن اریک تن هاخ تلاش خواهند کرد.

 

1537644

 

پیش از این برخی منابع خبری اعلام کرده بودند که تن هاخ نیز علاقه زیادی به حضور در یونایتد دارد و اگر درخواستی برای جدایی در انتهای فصل داشته باشد، باشگاه آژاکس سد راه او نخواهد شد. این در حالی است که این مربی 51 ساله تا سال 2023 با این باشگاه هلندی قرارداد دارد.

دو باشگاه منچستریونایتد و آژاکس رابطه خوبی با یکدیگر دارند و ادوین فن در سار، مدیر اجرایی آژاکس و دروازه‌بان سابق یونایتد، نقشی کلیدی در انتقال 40 میلیون پوندی دونی فن ده بیک به جمع بازیکنان شیاطین سرخ نیز ایفا کرد.

تن هاخ در حال حاضر به عنوان یکی از پیشروترین مربیان فوتبال اروپا شناخته می‌شود و پیش از این نیز پیشنهاداتی برای حضور در لیگ برتر داشت. باشگاه تاتنهام در ماه آوریل سعی کرد او را به عنوان جانشین ژوزه مورینیو به لندن بیاورد اما موفق نشد.

با این حال، روند حضور او در اولدترافورد بستگی به پاسخ باشگاه پاری سن ژرمن و البته شرایط مائوریسیو پوچتینو برای پیوستن به یونایتد دارد، چرا که اولویت اصلی مدیران این باشگاه استفاده از این مربی آرژانتینی در راس کادر فنی است.

 

دیدگاه‌ها