کد خبر : 1794610 | 06 آذر 1400 ساعت 14:58 | 67.9K بازدید | 17 دیدگاه

جذب همزمان امباپه و هالند

آنچلوتی بمب‌های تابستانی رئال را لو داد؟

سرمربی ایتالیایی رئال در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت فاش ساخت که فلورنتینو پرز برای تابستان پیش رو برنامه های جدی را در نظر دارد.

آنچلوتی بمب‌های تابستانی رئال را لو داد؟

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در دومین مقطع مربیگری خود در رئال مادرید تا به اینجا عملکرد خوبی داشته و توانسته رئال را در لالیگا و لیگ قهرمانان صدرنشین کند. تیم او با نوساناتی اندک ارائه گر بازی های هجومی بوده و بعضا حریفانش را گلباران کرده است. هدف کارلتو کسب قهرمانی لالیگا و رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان است. او با رئال دو سال دیگر نیز قرارداد دارد.

 

 

1668367

 

 

کارلتو در مورد بازگشت به رئال به کوریره دلو اسپورت گفت:« پیشنهاد رئال برای من یک سورپرایز ویژه بود هرچند من همواره ارتباطم با رئال را حفظ کرده بودم. اگر به خودم باشد، تمام عمر در رئال می مانم چرا که معتقدم جایی بهتر برای زندگی و نیز مربیگری پیدا نخواهم کرد. در مادرید چیزی تغییر نمی کند و تنها مربیان هستند که عوض می شوند. تیم پزشکی، فیزیوتراپ ها، اعضای کادر تدارکات، خبرنگاران و .... همان همیشگی هستند. در رئال توقعات و عظمت باشگاه حتی در دوران پاندمی کرونا نیز تغییر نکرد. یک سال بعد کار بازسازی برنابئو تمام می شود و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه، برنامه هایی جدی برای فصل بعد دارد. جذب همزمان هالند و امباپه؟ بعدا در این رابطه بیشتر حرف خواهیم زد.»

 

شرایط لیگ اسپانیا:« همه چیز نسبت به قبل برابرتر شده است و شاهد اوج گیری سویا، سوسیداد و حتی رایووایکانو هستیم. دیگر رقابت فقط بین رئال و بارسا و اتلتیکو نیست.»

 

 

1668369

 

 

سری آ ایتالیا:« از نظر من افت یوونتوس طبیعی بود چون پس از 9 سال متوالی قهرمانی، در حال بازسازی است. اینتر، میلان و ناپولی امسال مدعی قهرمانی هستند. معتقدم شانس ناپولی با مصدومیت اوسیمن هم کاهش پیدا نخواهد کرد. اسپالتی در ناپولی کار فوق العاده ای انجام داده است.»

 

اظهارنظر لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مورد اینکه آنچلوتی و رئالی ها با صحبت در مورد امباپه به پاریس بی احترامی کرده اند:« در سن و سالی هستم که دوست دارم با همه در صلح و آشتی باشم. شاید مقطعی دیگر بود، جور دیگری واکنش نشان می دادم. از 1977 در فوتبالم و در این 46 سال تجربه حضور در 1200 بازی را داشته ام. حسابش از دست در رفته و وقت برای جنگیدن با افراد ندارم. حتی زمانی که پرز مرا سال 2015 اخراج کرد نیز از دست او عصبانی نشدم.»

 

دیدگاه‌ها