کد خبر : 1794615 | 06 آذر 1400 ساعت 14:43 | 155.9K بازدید | 40 دیدگاه

زمین ویارئال خیلی کوچک است

سوتی بد ژاوی؛ سرمربی بارسا را سوژه کردند

اظهارنظر دیروز ژاوی در نشست خبری در مورد ابعاد زمین ویارئال، او را به سوژه شوخی و کنایه در شبکه‌های اجتماعی بدل کرد.

سوتی بد ژاوی؛ سرمربی بارسا را سوژه کردند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در ورزشگاه لارسامیکا میهمان ویارئال است. یک بازی دشوار برای بارسلونایی که شدیدا به پیروزی نیاز دارد تا فاصله با صدر جدول بیش از این نشود. جدال دشوار رئال برابر سویا که ممکن است با امتیاز از دست دادن کهکشانی ها همراه باشد نیز بارسا را بیش از همیشه محتاج سه امتیاز کرده است.

بارسا با رئال 10 امتیاز اختلاف دارد و ژاوی خوشبین است بتواند این فاصله را در هفته های پیش رو کاهش دهد.

 

 

1668200

 

 

سرمربی جدید بارسا در نشست خبری دیروز خود و در مورد بازی گفت:« ویارئال تیمی هجومی تر از دو رقیب قبلی ماست. اسپانیول و بنفیکا بیشتر دفاع می کردند و معتقدم بازی فردا بسیار دشوار است. به خصوص که آنها میزبان نیز هستند و زمین بازی نیز کوچک تر از حد طبیعی است. اونای امری هم یکی از بهترین مربیان اسپانیاست و انتظار دیدار سختی را دارم. پیروزی در زمین ویارئال ساده نیست ولی شرایط بارسا اورژانسی است و باید از این پس هر بازی را پیروز شویم.»

 

 

1668365

 

 

اشاره ژاوی به کوچک بودن زمین اما اشتباه بود چرا که ابعاد زمین ورزشگاه لاسرامیکا دقیقا مشابه نوکمپ است(105 در 68) در حالی که سرمربی بارسا از این قضیه اطلاع نداشت. با پایان یافتن کنفرانس، همین اظهارنظر او به سوژه شوخی و کنایه در شبکه های اجتماعی بدل شد و ژاوی را به این متهم کردند که هنوز چیزی نشده به دنبال بهانه جویی برای ناکامی احتمالی تیمش است.

 

 

1668389

 

1668390

دیدگاه‌ها