کد خبر : 1794685 | 06 آذر 1400 ساعت 21:06 | 34.6K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: فقط یک بازیکن با خواسته من خریده شد!

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام مدعی شد تیم ها همیشه تحت هدایت او پیشرفت کرده اند.

کونته: فقط یک بازیکن با خواسته من خریده شد!

به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد درخواست های هنگفت آنتونیو کونته برای خرید ستاره های گران قیمت برای تاتنهام در بدو بازگشت این سرمربی ایتالیایی به لیگ برتر مطرح شد. اما آنتونیو کونته این شایعات را خنده دار توضیف کرده و مدعی شد بازیکنان مختلف همیشه زیر نظر او گران تر شده و باشگاه های او نیز شرایط مالی بهتری پیدا کرده اند.

 

آنتونیو کونته گفت: "من هرگز از چالش های پیش رویم نترسیده ام.داشتن یک درصد شانس برای برنده شدن برای من کافی است. من هرگز هدایت تیم هایی را بر عهده نگرفتم که سال قبل نیز قهرمان شده بودند  و همیشه در طول مربیگری ام تیم هایم را بازسازی کرده ام. فصل پیش از حضور من یوونتوس هفتم، چلسی دهم و اینتر چهارم شده بودند و می دانم که این بار برای بازسازی تاتنهام کمی صبر لازم است. من در میلان کار را تمام کردم، اما در شرایطی که فصل در جریان است، قبول هدایت یک تیم کار راحتی نیست.

 

1668503

 

استراتژی های نقل و انتقالاتی تاتنهام؟ من رابطه مستحکمی با فابیو پاراتیچی دارم، ما قبلا با هم کار می کردیم و به یک زبان صحبت می کنیم، البته منظورم ایتالیایی نیست. وقتی می شنوم برخی می گویند کونته باشگاه های خود را مجبور به ولخرجی می کند، خنده ام می گیرد.

 

زیرا من همیشه کاری می کنم که باشگاه درآمد داشته و ضرر نکنند. همه بازیکنانی که من مربیگری کرده‌ام گران تر شده اند. روملو لوکاکو تنها بازیکنی بود که تا به حال از من از باشگاهم خواسته ام که به خدمت بگیرد. مدیران اینتر به خانه من آمده و گفتند که می‌خواهند به سلطننت یوونتوس پایان داده و اینتر را با استفاده از امکانات اقتصادی بزرگ خود به صدر تیم های جهان برسانند. من فکر می‌کردم لوکاکو بازیکن بسیار مهمی است و البته در ادامه اینتر او را مانند اشرف حکیمی تقریبا به دو برابر قیمت خرید خود به فروش رساند."

دیدگاه‌ها