کد خبر : 1794827 | 07 آذر 1400 ساعت 15:31 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ساعی: امیدوارم انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران عقب بیفتد

آغاز جلسه سرنوشت ساز در غیاب یزدانی و گرایی

نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در غیاب سه عضو این کمیسیون آغاز شد.

آغاز جلسه سرنوشت ساز در غیاب یزدانی و گرایی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بعد از برگزاری دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک و معرفی 15 نفر منتخب، 5 عضو دیگر هم به صورت انتصابی وارد کمیسیون شدند، امروز نخستین نشست این کمیسیون در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

در این نشست 17 ورزشکار حاضر هستند و همانطور که دیروز اعلام شده بود حسن یزدانی و محمدرضا گرایی در نشست حضور ندارند. این اتفاق به دلیل اعتراض فدراسیون کشتی به نبودن هیچ یک از قهرمانان این رشته در میان نفرات انتصابی بوده؛ در حالی که گفته می شود صالحی امیری به رییس فدراسیون کشتی وعده داده بود حمید سوریان در کمیسیون عضو شود.

 

به جز این دو نفر، ندا شهسواری، ملی پوش تنیس روی میز هم در جلسه حاضر نیست تا 17 ورزشکار حاضر در خصوص مسائلی که مشخص شده، به بحث و بررسی بپردازند.

 

یکی از موارد مهم در جلسه امروز انتخاب رییس، نایب رییس و دبیر کمیسیون ورزشکاران است که به همین خاطر حسن یزدانی و محمدرضا گرایی درخواست کرده بودند، در غیاب آن ها این انتخاب ها صورت نگیرد.
هادی ساعی، یکی از اعضای کمیسیون هم قبل از نشست در این باره گفت: امیدوارم انتخابات عقب بیفتد تا یزدانی و گرایی هم در جلسات بعدی بیایند.

دیدگاه‌ها