کد خبر : 1794963 | 08 آذر 1400 ساعت 10:12 | 8.1K بازدید | 7 دیدگاه

میداوودی: دربی جذاب است و جای قایدی خالی

بازیکن اسبق استقلال و مربی کنونی استقلال خوزستان مدعی است دربی جذابی پیش رو خواهد بود و شرایط آبی‌پوشان برای این بازی مطلوب است.

میداوودی: دربی جذاب است و جای قایدی خالی

به گزارش "ورزش سه"، میلاد میداوودی که با بدشانسی نتوانست دوران فوتبالی خود را در جمع آبی‌پوشان به دلیل مصدومیت سختی که دچار شده بود، تداوم بخشد اکنون به عنوان مربی در استقلال خوزستان و در کنار سهراب بختیاری زاده حضور یافته است. در فاصله کمتر از یک هفته مانده به دربی، میداوودی از بخت بهتر استقلال برای کسب موفقیت در این جدال مقابل شاگردان یحیی گل محمدی پیش‌بینی‌اش را مطرح می‌دهد.

 

استقلال خوزستان در اولین گام از جام حذفی برابر حریف خود شکست خورد تا از دور این رقابت‌ها کنار برود. موضوعی که میداوودی با اشاره به شرایط تیمش مدعی است که در اولویت آنها نبوده است: این مسابقات برای ما اولویت نبود و بازیکنان جوان‌مان را بازی دادیم که کم تجربه بودند. ما به دنبال کسب نتیجه در لیگ هستیم و تمرکز خودمان را روی آن رقابت‌ها گذاشته ایم. 

 

بازیکن اسبق استقلال در مورد وضعیت این روزهای آبی پوشان گفت: وضعیت استقلال را پیگیری می‌کنم. در ابتدای فصل نتایج خوب بود و همین بازی مسائلی پیش آمد که نتوانستند از دو بازیکن خارجی استفاده کنند و به نظرم همین مسأله خیلی روی نتیجه بازی با گل گهر تاثیر گذاشت. امیدوارم که برابر صنعت نفت آبادان نتیجه خوبی کسب کنند تا برای بازی دربی با روحیه بالا آمدن شوند.

 

میداوودی درباره تقابل امروز استقلال مقابل نفت آبادان و شاگردان علیرضا منصوریان گفت: تیم نفت یک تیم ریشه دار و خوبی است اما استقلال اگر بخواهد بالای جدول بماند و مدعی باشد باید امتیازات ابتدای فصل را به خوبی کسب کند. فکر می‌کنم بازی سختی باشد ولی امیدوارم استقلال سه امتیاز این مسابقه را کسب کند. بعید می‌دانم که سه امتیاز این مسابقه فدای دربی شود و تیم محتاط بازی کند؛ به نظرم تلاش زیادی خواهند داشت تا پیروز شوند.

 

1525405

 

میداوودی که سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه دارد و بازیکنی محبوب برای هواداران استقلال محسوب می‌شود، درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی آتی گفت: دربی همواره حساس بوده؛ دو تیم در شرایط خوبی هستند و امیدوارم که برنده این مسابقه استقلال باشد. دربی همیشه شرایط مخصوص خودش را دارد اما احساس می‌کنم این بازی خیلی بهتر باشد و بازی جذابی را داشته باشیم.

 

وی درباره عملکرد مهاجمان استقلال بعد از جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی گفت: به نظرم تمام لیگ اینطور است. الان به هفته هفتم میرسیم و مدعی بزرگی برای بهترین گلزن نداریم. اکثر مهاجمان دو یا سه گله هستند ولی به نظرم شرایط بهتر می‌شود و امیدوارم که امسال استقلال تا انتهای فصل خوب پیش برود.

 

مهاجم سابق آبی پوشان درمورد وضعیت کوین یامگا و رودی ژستد در خط حمله گفت: باید به آنها فرصت داد و زمان باید بگذرد. یامگا خودش را بیشتر نشان داده ولی ژستد بیشتر وقت می‌خواهد که هماهنگ شود. مثلاً دیاباته هم دو فصل پیش وقت لازم داشت تا با تیم هماهنگ شود. دیاباته هم هر روز بهتر از روز گذشته می‌شد و امیدوارم که این دو بازیکن هم اینطور باشند.

 

میداوودی همینطور درمورد جدایی مهدی قایدی گفت: بازیکنی که دو سال گذشته خیلی تاثیرگذار بوده و جانشینی خیلی خوبی برای او در حال حاضر وجود ندارد، الان در تیم نیست و جایش خالی است ولی تیم خوب کار می‌کند و مهاجمان هم خوب کار می‌کنند؛ امیدوارم که از این هم بهتر شوند.

دیدگاه‌ها