کد خبر : 1794995 | 08 آذر 1400 ساعت 12:35 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

تاریخ برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها مشخص شد

رقابت های جام جهانی باشگاه ها، از تاریخ 14 تا 23 بهمن در ابوظبی امارات برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد که رقابت های جام جهانی باشگاه ها، از تاریخ 3 تا 12 فوریه 2022 میلادی (14 تا 23 بهمن) در ابوظبی پایتخت امارات برگزار می شود. مراسم قرعه کشی دیدارها نیز عصر امروز در زوریخ سوئیس برگزار می شود. در این مراسم، سامانتا جانسون به همراه جان تری اسطوره چلسی و تیم ملی انگلیس مراسم قرعه کشی را برگزار خواهند کرد.

 

7 باشگاه چلسی انگلیس به عنوان قهرمان اروپا، پالمیراس قهرمان لیبرتادورس و یا همان جام باشگاه های آمریکای جنوبی، الهلال عربستان به عنوان قهرمان آسیا، الاهلی مصر قهرمان آفریقا، مونترری مکزیک قهرمان کونکاکاف، اوکلند سیتی نیوزیلند به عنوان نماینده اقیانوسیه پس از لغو لیگ قهرمانان اقیانوسیه و در نهایت الجزیره به عنوان نماینده کشور میزبان، در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

در مرحله نخست ابتدا تیم های الجزیره و اوکلند سیتی به مصاف هم می روند و تیم برنده راهی دور بعد می شود. در دور بعدی، 3 تیم الهلال، الاهلی و مونترری وارد پیکارها شده و بازی ها نیز پس از قرعه کشی مشخص می شود. با مشخص شدن برنده این دو دیدار، تیم ها راهی مرحله نیمه نهایی شده و تیم های چلسی و پالمیراس نیز حریف خود را خواهند شناخت.

 

1669068

دیدگاه‌ها