کد خبر : 1795267 | 09 آذر 1400 ساعت 13:08 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

کیائر: باید از حادثه اریکسن عبور کنم

سیمون کیائر، ستاره میلان، مدعی شد که هرگز اتفاقی که برای کریستین اریکسن رخ داد را فراموش نمی‌کند.

کیائر: باید از حادثه اریکسن عبور کنم

به گزارش "ورزش سه"، کیائر جز فهرست نهایی 30 نفره نامزدهای دریافت توپ طلا قرار داشت و در نهایت هجدهم شد، جایزه‌ای که برای هفتمین بار به لیونل مسی تعلق پیدا کرد.

این بازیکن دانمارکی پس از پایان مراسم گفت:« این بهترین لحظه زندگی حرفه‌ای من بود. امشب در فهرست 30 نفره حضور داشتم و فصل گذشته در کسب سهمیه لیگ قهرمانان به میلان کمک کردم. ما این فصل مدعی قهرمانی لیگ ایتالیا هستیم. من همیشه در طول فوتبال سعی کرده‌ام پیشرفت کنم و هرگز تردیدی درباره شخصیتم نداشت. حضور در اینجا مایه شگفتی من نیست.»

کیائر اولین کسی بود که با کمک‌های اولیه خود توانست جان کریستین اریکسن را پس از حمله قلبی در زمین در جریان رقابت‌های یورو 2020 نجات دهد.

 

1669488

 

دیدیه دروگبا در جریان مراسم توپ طلا به تقدیر از عملکرد این بازیکن پرداخته و گفت:« این مرد یک قهرمان است و این اتفاق بزرگتر از ما و فوتبال است. کیائر جان کریستین اریکسن، هم تیمی خود، را نجات داد. همه ابرقهرمان‌ها شنل به تن ندارند.»

کیائر نیز درباره این موضوع اظهار داشت:« این اتفاقی است که تا همیشه در قلب من می‌ماند اما باید آرام آرام از آن عبور کنم. هرچند برای تمام سوالاتی که در این باره مطرح می‌شود، احترام بسیاری قائل هستم. این چیزی است که من هرگز فراموش نخواهم کرد.»

او اضافه کرد:« این موضوعی بسیار شخصی است و خوشبختانه ختم به خیر شد، در غیر این صورت من اینجا حضور نداشتم. مهم‌ترین نکته این است که حال اریکسن خوب است. تمرکز ما همیشه روی زمین بوده و من هم در حال حاضر تلاش می‌کنم تا از آن عبور کنم.»

دیدگاه‌ها