کد خبر : 1795344 | 09 آذر 1400 ساعت 18:44 | 19.1K بازدید | 16 دیدگاه

هدف ما انجام یک بازی خوب بود؛

سولدو: نسبت به شروع کار خیلی بهتر شده ایم

سرمربی تراکتور پس تساوی مقابل فولاد از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد.

سولدو: نسبت به شروع کار خیلی بهتر شده ایم

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور به روند شکست ناپذیری خود با سولدو ادامه داده و امروز مقابل فولاد در اهواز به تساوی بدون گل دست یافت. سرمربی کروات تراکتور در مورد بازی امروز گفت: هدف مان از حضور در اهواز انجام یک بازی خوب بود. فولاد تیم منسجم با بازیکنانی خوب است. این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و کاملا با برنامه کار کردیم.

 

وی با تمجید از شاگردانش ادامه داد: از بازیکنان تیم به خاطر انجام این بازی خوب متشکرم. یک مقدار در میانه میدان مشکل داریم اما به این موضوع واقف هستیم. از حضور در تراکتور مدت زیادی نمی گذرد و به مرور زمان مشکلات یاد شده را حل خواهیم کرد.

 

سرمربی تراکتور با اشاره به نتایج هفته های ابتدایی لیگ تاکید کرد: تراکتور فصل را خوب شروع نکرد ولی تلاش مان این است که با ایجاد انسجام در خط دفاعی، سایر خطوط را هم ترمیم کنیم. البته باید این را قبول کنیم که نسبت به شروع کار، خیلی بهتر بازی می کنیم.

 

سولدو صحبت های خود را با ابراز امیدواری نسبت به ادامه روندی که آنرا مثبت می داند به پایان رساند و گفت: امیدوار هستم که این روند رو به رشد را ادامه دهیم و تیم از هر نظر پیشرفت کند. زمان کمی در اختیار داریم ولی خوشحالم که در این مدت که با تیم بودم، با تمرکز بالا هر آن چه که از بازیکنانم خواستم در زمین پیاده کرده اند.

دیدگاه‌ها