کد خبر : 1795391 | 10 آذر 1400 ساعت 09:57 | 21.3K بازدید | 9 دیدگاه

هشدار گواردیولا به بارسا: هیچ بازیکنی رایگان نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، درباره خرید فران تورس به بارسلونا هشدار داد.

هشدار گواردیولا به بارسا: هیچ بازیکنی رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره علاقه باشگاه بارسلونا به جذب فران تورس به گوش رسیده است.

متئو المانی همچنین در شهر منچستر حضور پیدا کرد تا به گفته رسانه‌های خبری مذاکراتی را برای جذب این مهاجم اسپانیایی انجام دهد. بسیاری باور دارند که توافق شخصی با این بازیکن صورت گرفته و تنها مسئله توافق با منچسترسیتی مطرح است.

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران و حتی کادر فنی سیتی به این سادگی حاضر به گذشتن از فران تورس نیستند و علاقه چندانی به فروش این بازیکن ندارند.

گواردیولا درباره این شایعات گفت:« چون ما منچسترسیتی هستیم، هروقت بخواهیم بازیکنی را به خدمت بگیریم همه درخواست مبلغ بیشتری دارند. این به واسطه جوی است که در اطراف این باشگاه ایجاد شده و مسائلی که مطرح شده است. و اگر باشگاهی باشد که بخواهد بازیکنی از ما را به خدمت بگیرد، باید بداند که هیچکس به صورت رایگان از ما جدا نمی‌شود. باید مذاکراتی صورت گرفته و توافقی ببین باشگاه‌ها به دست بیاید تا بعد تکلیف مشخص شود.»

 

1668371

 

این مربی اسپانیایی که پیش از این سابقه حضور روی نیمکت نوکمپ را هم دارد ادامه داد:« من درک می‌کنم که کارهای جهان بر همین اساس پیش می‌رود. ما هم وقتی به بازیکنی علاقه داریم با او تماس می‌گیریم. شاید من هم در دوران دیگری چنین کاری را ترجیح داده‌ام اما هیچ مشکلی وجود ندارد. شرایط گاهی به همین شکل است.»

او اضافه کرد:« من همیشه و خصوصا پارسال پس از چهار فصل حضور در کنار هم، به بازیکنانم گفتم که اگر نمی‌خواهند عضوی از این باشگاه باشند اینجا نمانند. به آنها گفتم که این کار را به خاطر خودشان و در عین حال به خاطر باشگاه انجام دهند چون اگر نمی‌خواهند عضوی از باشگاه باشند، اینجا ماندن منطقی نیست. زندگی کوتاه‌تر از این است که آدم جایی که می‌خواهد نباشد.»

دیدگاه‌ها