کد خبر : 1795446 | 10 آذر 1400 ساعت 13:15 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

رضازاده با کنایه‌ای سنگین رفت، شریف آمد؛

جنجال بزرگ در لیگ زنان، 48 ساعت تا مسابقه!

سرمربی تیم نصر فردیس علی‌رغم دو پیروزی متوالی و قرار گرفتن در رتبه دوم گروه 2، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

جنجال بزرگ در لیگ زنان، 48 ساعت تا مسابقه!

به گزارش "ورزش سه"، جمعه هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان پیگیری خواهد شد و در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته، تیم نصر فردیس کرج که از سه بازی گذشته خود توانسته 7 امتیاز کسب کند و بعد از پیکان، با 10 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه 2 قرار دارد و یکی از تیم‌های مدعی برای صعود به مرحله پلی‌آف است، به مصاف پارس آرا شیراز می‌رود.

 

اما در فاصله 48 ساعت تا برگزاری این مسابقه، اتفاق جنجالی در باشگاه کرجی رخ داده است؛ معصومه رضازاده سرمربی موفق نصری‌ها که در این فصل توانسته 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 باخت را تجربه کند، دقایقی قبل در مصاحبه‌ای کوتاه و کنایه‌آمیز از سمت خود استعفا داد و علی‌رغم مخالفت اولیه، اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر به همکاری دوباره با نصر فردیس نیست.

 

رضازاده در مصاحبه خود گفت: خدا پدرم را بیامرزد، به من یاد داد شرافتمندانه زندگی کنم؛ ممنونم از بازیکنان بی نظیرم در تیم.

 

این مصاحبه و استعفای سرمربی نصر فردیس کرج در شرایطی رخ داده که از هفته‌های نخست نیز زمزمه‌هایی در این تیم کرجی مبنی بر احتمال یک سرمربی دیگر روی نیمکت مطرح بود؛ چرا که یکی از سرمربیان نام‌آشنای لیگ برتری هر هفته از نزدیک نظاره‌گر مسابقات نصر بود و این مسئله شائبه احتمال جانشینی او را در این تیم به وجود آورده بود.

 

1669711

 

اما حالا آخرین پیگیری از تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج نشان می‌دهد که مجید رمضانی مدیرعامل نصر فردیس کرج بعد از قبول استعفای رضازاده، مذاکراتی را با فاطمه شریف انجام داده و احتمالاً او تا پایان وقت امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال زنان نصر فردیس معرفی خواهد شد و از فردا در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا می‌کند و صبح جمعه این تیم را در مقابل پارس آرا هدایت می‌کند.

 

فاطمه شریف در دو سال گذشته هدایت تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان رضوی را برعهده داشت که در هر دو تجربه سرمربیگری‌اش توانست به عنوان سومی لیگ برسد و حالا باید دید در چالش جدید سرمربیگری‌اش در تیم پرستاره و پرمهره نصر فردیس کرج چه عملکردی خواهد داشت و آیا موفق می‌شود برای نخستین‌بار در کسوت سرمربی قهرمانی لیگ را جشن بگیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها