کد خبر : 1795529 | 10 آذر 1400 ساعت 19:51 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ارومیه به قهرمانی نیم فصل امیدوار ماند

لیگ والیبال؛ ثبت دو کامبک در ورامین و رامسر

تیم‌های شهرداری ارومیه و هورسان رامسر به‌رغم شکست در ست‌های اول و دوم، موفق به تغییر نتیجه مسابقه شدند تا به سختی فاتح میدان شوند.

لیگ والیبال؛ ثبت دو کامبک در ورامین و رامسر

به گزارش "ورزش سه"، هفته یازدهم لیگ برتر با دیدار تیم دوم جدول در ورامین پیگیری شد. شهرداری ارومیه که سایه به سایه، سپاهان را تعقیب می‌کند این هفته میهمان ورامینی‌ها بود و در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 20 و 26 بر 24 مغلوب میزبان خود شد. شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 15 بر 6 به پیروزی رسیدند تا در نهایت سه بر دو فاتح این مسابقه باشند و به نهمین برد خود دست یابند و 26 امتیازی شدند.


با این نتیجه تیم شهرداری ورامین هفتمین شکست فصل خود را تجربه کرد، از سوی دیگر شهرداری ارومیه امیدش را برای قهرمانی در نیم فصل از دست نداد.


مصطفی شیرکوند لیبرو تیم شهرداری ورامین و فرهاد سال‌افزون از تیم شهرداری ارومیه نیز در این مسابقه کارت قرمز گرفتند. همچنین رضا نائینی کمک مربی شهرداری ورامین در ست پنجم با دریافت کارت زرد و قرمز، اخراج شد.


در دیگر این هفته تیم هورسان رامسر و مس رفسنجان که با سه برد در رتبه‌های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ برتر قرار داشتند، در هفته یازدهم به مصاف یکدیگر رفتند. مس رفسنجان در ست‌های اول و دوم این مسابقه خارج از خانه با امتیاز مشابه 25 بر 19 به پیروزی رسیدند اما در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 12 نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند.


هورسان با این برد یک پله صعود در جدول را تجربه کرد و 14 امتیازی شد و نماینده رفسنجان یک امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

دیدگاه‌ها