کد خبر : 1795540 | 10 آذر 1400 ساعت 21:10 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

مدیر برنامه جورجینیو:

تمدید با چلسی؟ هنوز صحبتی انجام نشده، شاید بعداً!

مدیر برنامه جورجینیو تاکید کرد که هنوز هیچ مذاکره ای با چلسی برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام نشده است.

تمدید با چلسی؟ هنوز صحبتی انجام نشده، شاید بعداً!

به گزارش "ورزش سه" جورجینیو یک سال کاملا فوق العاده را پشت سر گذاشت. او ابتدا موفق شد با چلسی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و پس از آن به همراه تیم ملی ایتالیا فاتح رقابت‌های یورو شد؛ موضوعی که باعث شد از این بازیکن به عنوان یکی از شانس های کسب توپ طلا نام برده شود.

 

 

1637595

 

 

هافبک ایتالیایی که پیش از این جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کرده بود نهایتاً نتوانست توپ طلا را هم به دست بیاورد چرا که بعد از لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی به عنوان نفر سوم لیست اعلام شده از سوی فرانس فوتبال قرار گرفت.

 

جورجینیو در حال حاضر به یک مهره ثابت و بدون جانشین در ترکیب تیم توماس توخل تبدیل شده است. با این حال ستاره ایتالیایی تا سال 2023 با آبی‌های لندن قرار دارد و تا اینجا نیز نشانه ای از توافق بین دو طرف برای تمدید مشاهده نمی شود؛ موضوعی شایعات زیادی را در مورد این بازیکن ایجاد کرده است

 

 

1668925

 

 

در همین راستا ژوائو سانتوس مدیر برنامه جورجینیو به شایعات پیرامون آینده این ستاره ایتالیایی واکنش نشان داده و می‌گوید: "ما هنوز یک سال و نیم با باشگاه چلسی قرارداد داریم. هنوز صحبتی در این رابطه انجام نشده است اما شاید بعدا این اتفاق رخ دهد."

دیدگاه‌ها