کد خبر : 1795543 | 10 آذر 1400 ساعت 21:59 | 29.3K بازدید | 1 دیدگاه

براهیم دیاز:

زلاتان هم‌سن پدرم و شبیه به بنجامین باتن است

براهیم دیاز، ستاره اسپانیایی میلان، تمجید متفاوتی از زلاتان ابراهیموویچ انجام داده است.

زلاتان هم‌سن پدرم و شبیه به بنجامین باتن است

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز که فصل گذشته را در میلان سپری کرد، پس از کش و قوس هایی که وجود داشت نهایتاً بعد از توافق روسونری با رئال مادرید یک فصل دیگر در سن‌سیرو ماندگار شد. قرارداد جدید این ستاره اسپانیایی به صورت قرضی است و در آن بند بازخرید نیز گنجانده شده است.

 

براهیم دیاز در این فصل نمایش‌های درخشانی در ترکیب میلان ارائه داده است. این بازیکن 22 ساله تاکنون در 10 بازی سری آ سه گل به ثمر رسانده و چهار بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است. دیاز حالا در جدیدترین مصاحبه خود صحبت های جالبی را در مورد هم تیمی سوئدی خود یعنی زلاتان ابراهیموویچ مطرح کرده و مدعی شده که او در این سن و سال نیز تفاوت ها را رقم می زند.

 

 

1669808

 

 

براهیم دیاز در تمجید از زلاتان گفت: "او هم سن پدر من و شبیه بنجامین باتن است. زلاتان می تواند سال های زیادی بازی کند. او هنوز هم تفاوت ها را ایجاد کند و دائم به من می گوید کارهایی که می دانم را انجام دهم. او می‌گوید من استعداد زیادی دارم و باید به تیم کمک کنم."

 

گفتنی است براهیم دیاز در ژانویه 2014 مالاگا را ترک کرد و با تیم جوانان منچسترسیتی قرارداد امضا کرد.  او پنج سال را در جمع سیتیزن ها گذراند و در ژانویه 2019 با قراردادی با رئال مادرید به اسپانیا بازگشت و حالا هم در میلان توپ می‌زند.

دیدگاه‌ها