کد خبر : 1795570 | 11 آذر 1400 ساعت 00:34 | 38.3K بازدید | 7 دیدگاه

مورینیو: بهتر است زانیولو ایتالیا را ترک کند!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم علیرغم شکسست مقابل بولونیا به تیم خود افتخار می کند.

مورینیو: بهتر است زانیولو ایتالیا را ترک کند!

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی در شبی که فرصت های زیادی را در دیدار مقابل بولونیا از دست داد، با یک گل مقابل این تیم مغلوب شده و ششمین شکست خود در این فصل لیگ ایتالیا را تجربه کرد. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و باتجربه در پایان این مسابقه به تمجید از عملکرد رم پرداخته و مدعی شد نسبت به این نتیجه و عملکرد تیمش احساس بدی ندارد.

 

1669864

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما باید سریع به سمت جلو حرکت کنیم، زیرا روز شنبه مسابقه داریم و باید یک ترکیب جدید برای بازی برابر اینتر اختراع کنیم. من باید از بولونیا و سینیشا میهایلوویچ تمجید کنم، زیرا آنها با تمام وجود مبارزه کردند. اما من همچنین بازیکنان رم که با تمام توان در میدان حصور یافتند را نیز مورد ستایش قرار می دهم. چند بازیکن رم علیرغم مصدومیت و احساس درد در این دیدار حضور یافتند.

 

امروز اصلا حس منفی به تیمم ندارم و حتی علیرغم قبول شکست هم به این تیم افتخار می کنم. رفتارها بیا نیکو زانیولو ناراحتم می کند، اما اگر من جای این بازیکن بودم، احتمالا به این فکر می‌کردم که ادامه بازی در سری آ برایم سخت خواهد بود. در حال حاضر من برخلاف منافع خود صحبت می کنم، اما به زانیولو توصیه می کنم که به خارج از کشور برود، زیرا اینجا در ایتالیا بازی کردن برای او غیرممکن شده است."

دیدگاه‌ها