کد خبر : 1795744 | 12 آذر 1400 ساعت 09:04 | 11.2K بازدید | 9 دیدگاه

آرتتا: برای برد در اولدترافورد نباید سه گل بخورید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می گوید تیمش بعد از به ثمر رساندن گل دوم کم تجربه عمل کرده است.

آرتتا: برای برد در اولدترافورد نباید سه گل بخورید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در مسابقه ای که شروع بسیار خوبی داشت و با یک گل هم از منچستریونایتد در اولدترافورد پیش افتاد نهایتاً با درخشش فوق ستاره پرتغالی حریف یعنی کریستیانو رونالدو با نتیجه 3-2 شکست خورد. توپچی‌ها با این باخت همچنان در رده پنجم باقی ماندند اما حالا تاتنهام به یک قدمی آنها در جدول رسیده است.

 

 

1670131

 

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از شکست تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: " ما گل اول را زدیم و بعد از آن کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم. بعد از آن ما چند تا توپ خطرناک را در مناطق حساس به حریف دادیم که باعث شد فضاهایی برای آنها ایجاد شود و نهایتاً برای ما مشکل ساز شد. نیمه دوم دوباره با مشکل روبرو شدیم. ما باز هم کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما گل دریافت کردیم. با این حال توانستیم واکنش بسیار خوبی نشان دهیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم.

 

پس از گل دوم که زدیم باید تجربه بیشتری از خود نشان می دهیم تا گل سوم را هم نخوریم. با این حال در آن لحظه به خوبی شرایط را مدیریت نکردیم و باز هم گل دریافت کردیم. به طور کلی از چیزهایی که از تیم دیدم راضی هستم اما وقتی در اولدترافورد سه گل دریافت می‌کنید بردن دشوار است."

 

 

1670132

 

 

در بازی شب گذشته چند تصمیم بحث برانگیز داوری وجود داشت که باعث شد میکل آرتتا نیز اعتراض هایی به آنها داشته باشد. سرمربی توپچی‌ها در این باره گفت: "من تصاویر را ندیده ام بنابراین نمی توانم در مورد آن اظهار نظر کنم. اما تصمیمات گرفته شد، VAR همه آنها را بررسی کرد و امیدوارم تصمیمات درستی بوده باشند."

دیدگاه‌ها