کد خبر : 1795773 | 12 آذر 1400 ساعت 12:45 | 12.2K بازدید | 27 دیدگاه

لاپورتا: دمبله از امباپه بهتر است و دوست دارم بماند

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مورد وضعیت عثمان دمبله صحبت کرد.

لاپورتا: دمبله از امباپه بهتر است و دوست دارم بماند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین مسائل و ابهامات در باشگاه بارسلونا به آینده ستاره فرانسوی این تیم یعنی عثمان دمبله برمی‌گردد. این بازیکن اگرچه طی سال‌های اخیر دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و نتوانسته انتظارات هواداران بارسا را برآورده کند اما همچنان این خوشبینی وجود دارد که او می تواند در نقش ستاره ای تعیین کننده برای بلوگرانا ظاهر شود؛ موضوعی که سرمربی جدید بارسلونا یعنی ژاوی نیز به آن اذعان کرده بود.

 

اما در هفته های اخیر شایعات در مورد دمبله به اوج خود رسیده است. گفته می‌شود که بارسلونا و حتی خود این ستاره فرانسوی علاقه زیادی به ادامه همکاری دارند اما مدیر برنامه های او به دنبال پول بیشتر برای عثمان دمبله است و به همین خاطر بوده که این بازیکن هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه کاتالانی را قبول نکرده است.

 

 

1669971

 

 

در همین راستا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به شایعات پیرامون عثمان دمبله واکنش نشان داده و می‌گوید: "دمبله می خواهد بماند و من این را می دانم، زیرا ما رابطه بسیار خوبی با او داریم و برای ما او یک بازیکن است و می خواهیم بماند. اما شرایط به گونه ای است که باید مذاکراتی انجام شود. مدیر برنامه ها بهترین ها را برای بازیکن می خواهند، گاهی اوقات به آنها می فهمانم که بهترین چیز فقط پول نیست و امیدوارم که بماند. او از امباپه بهتر است و من خیلی دوست دارم که او بماند."

 

لاپورتا همچنین در مورد شایعات جذب فران تورس توسط بارسلونا نیز گفت: "او بازیکنی است مانند بسیاری دیگر. ما خواهیم دید که شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در فوتبال همه مسائل با آن چیزی که مربی می‌خواهد آماده می‌شود."

 

 

1601772

دیدگاه‌ها