کد خبر : 1795899 | 12 آذر 1400 ساعت 22:30 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

پایان فصل برای مدافع میلان؛ کیائر زیر تیغ جراحی

سیمون کیائر، مدافع میلان، به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی پای چپ ادامه فصل را از دست داد.

پایان فصل برای مدافع میلان؛ کیائر زیر تیغ جراحی

به گزارش "ورزش سه"، کیائر در جریان پیروزی 0-3 برابر جنووا در دقایق ابتدایی بازی به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و حالا مشخص شده که مشکل او بسیار  جدی‌تر از چیزی است که تصور می‌شد.

صبح جمعه برخی از منابع خبری ایتالیایی مدعی شدند که این بازیکن باید عمل جراحی روی رباط صلیبی زانوی چپش انجام دهد و احتمالا تا پایان فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

حالا باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای انجام این عمل جراحی را تایید کرده و مدعی شد که این مدافع دانمارکی نمی‌تواند تا شش ماه آینده به میدان برود.

 

1658845

 

در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه میلان آمده:« این باشگاه اعلام می‌کند که سیمون کیائر برای ترمیم مصدومیت ایجاد شده در رباط صلیبی پای چپ تحت عمل جراحی قرار گرفته است. این عمل در کلینیک لامادونینا انجام شده و با موفقیت تحت نظر دکتر روبرتو پوتزونی به پایان رسیده است. مدیر پزشکی باشگاه نیز در طول این عمل در اتاق جراحی حضور داشته است.»

در ادامه این بیانیه به این نکته اشاره شده که کیائر در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد و بی‌صبرانه منتظر است تا هرچه سریع‌تر روند بهبودی را آغاز کند.

با این حال باشگاه میلان اعلام کرد که کیائر حداقل تا شش ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود و این یعنی فصل 22-2021 برای این مدافع دانمارکی به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها