کد خبر : 1795939 | 13 آذر 1400 ساعت 09:52 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت آنچلوتی از مورینیو: به او زمان بدهید

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که ژوزه مورینیو برای موفقیت در رم نیاز به زمان دارد.

حمایت آنچلوتی از مورینیو: به او زمان بدهید

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو آغاز بسیار خوبی در رم داشت و موفق شد در چند بازی ابتدایی با این تیم در تمامی رقابت‌ها به پیروزی برسد.

این اتفاق برای هواداران رم بسیار امیدوارکننده بود تا بتوانند پس از سال‌ها در کورس قهرمانی لیگ ایتالیا حضور داشته باشند اما پس از مدتی روند پیروزی‌‌های متوالی این تیم جایش را به عملکردی پر فراز و نشیب داد.

مربی ایتالیایی رئال مادرید که سابقه مربیگری در لیگ کشورش را نیز دارد در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر رئال سوسیه‌داد در پاسخ به سوالی درباره شرایط تیم‌های ایتالیایی گفت:« اینتر شرایط خوبی دارد. رم در دوران گذار است. مورینیو به تازگی به این تیم ملحق شده و اشتیاق بسیاری را به تیم اضافه کرده است. باید به او زمان داده شود.»

 

1669864

 

دو تیم رم و اینتر امشب بازی حساسی را در ورزشگاه خانگی جالوروسی برگزار خواهند کرد.

شاگردان مورینیو در حال حاضر با کسب 25 امتیاز از 15 بازی در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و در تلاش هستند تا فاصله خود را با رتبه چهارم که در اختیار آتالانتاست کم کنند.

از سوی دیگر، اینتر با 34 امتیاز از همین تعداد بازی در جایگاه سوم ایستاده است. این تیم با میلان رده دومی یک امتیاز و با ناپولی صدرنشین تنها دو امتیاز فاصله دارد و امیدوار است که با کسب پیروزی در این دیدار و در صورت لغزش این دو تیم به صدر جدول رده‌بندی راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها