کد خبر : 1795943 | 13 آذر 1400 ساعت 10:04 | 45.2K بازدید | 3 دیدگاه

تاثیر گذاری روی 15 گل؛ تو عالی هستی پسر

اگر چه مهدی طارمی در هفته های اخیر موفق به گلزنی نشده و این حتی انتقاد سرمربی را به همراه داشت اما واقعیت این است او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پورتو در فصل جاری بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، صفحه باشگاه پورتو دقایقی پیش تصویر مهدی طارمی را منتشر و نوشت 9 گل از مهدی طارمی در فصل جاری و خلق 6 موقعیت گل و این یعنی تاثیر گذاری روی 15 گل. 

 

البته بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال پرتغال مهدی طارمی تا به این جای کار 5 پاس گل داده  و در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر پرتغال قرار دارد اما صفحه باشگاه پورتو در اینستاگرام تعداد پاس گل های مهدی طارمی را 6 پاس گل اعلام کرده است. 

 

این یادآوری به نظر می رسد برای روحیه دادن به مهدی طارمی است و اینکه یک بار دیگر روی این نکته متمرکز شود بازیکن با کیفیتی است و اگر چه در هفته های سپری شده گل نزده اما عملکرد او در بازی های گذشته بی نظیر بوده است؛ با این پیام که تو عالی هستی پسر. 

 

چندی پیش اسکوچیچ هم در مصاحبه با یک سایت کروات مهدی طارمی را بهترین بازیکن پورتو خطاب کرد و به نظر می رسد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اشتیاق به پایان دادن به سوء تفاهم خود با مهدی طارمی دارد تا او را بار دیگر در اردوی تیم ملی ببیند.

 

1670437

دیدگاه‌ها