کد خبر : 1796010 | 13 آذر 1400 ساعت 17:55 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

اومتیتی به جای کیائر

جانشین مدافع مصدوم میلان از بارسلونا می آید؟

سیمون کیائر مدافع میلان فصل را از دست داده و باشگاه ایتالیایی به دنبال جانشینی خوب برای اوست.

جانشین مدافع مصدوم میلان از بارسلونا می آید؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته میلانی ها خبر بسیار بدی دریافت کردند. سیمون کیائر مدافع دانمارکی این باشگاه، به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی پای چپ ادامه فصل را از دست خواهد داد.

کیائر در جریان پیروزی 0-3 برابر جنووا در دقایق ابتدایی بازی به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و حالا مشخص شده که مشکل او بسیار  جدی‌تر از چیزی است که تصور می‌شد.

 

 

1658845

 

 

 منابع خبری ایتالیایی مدعی شدند که این بازیکن باید عمل جراحی روی رباط صلیبی زانوی چپش انجام دهد و احتمالا تا پایان فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

 باشگاه میلان نیز با انتشار بیانیه‌ای انجام این عمل جراحی را تایید کرده و مدعی شد که این مدافع دانمارکی نمی‌تواند تا شش ماه آینده به میدان برود.

 

نبود کیائر می تواند یک ضایعه تلخ برای میلانی باشد که امسال مدعی قهرمانی سری آ محسوب می شود و سران باشگاه بی تردید به دنبال جذب جانشینی برای کیائر در زمستان خواهند بود.

 

 

1640442

 

 

طبق ادعای اسکای اسپورتس، یکی از گزینه های سران باشگاه ایتالیایی برای زمستان، ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلوناست که مدت هاست به او بازی نمی رسد و یک نیمکت نشین محض محسوب می شود. اومتیتی یکی از بازیکنانی است که در فهرست خروج بارسا قرار دارد و باشگاه کاتالان به دنبال مقصدی برای او در ژانویه است.

طبق همین گزارش، میلان بنیتو بادیاشیله مدافع 20 ساله موناکو و مکسنز لاکروی مدافع 21 ساله ولفسبورگ را نیز مد نظر دارد. قیمت هر دو بازیکن 30 میلیون یورو است در حالی که اومتیتی قطعا با رقمی پایین تر می تواند به خدمت گرفته شود.

شرایط اقتصادی میلان اجازه نمی دهد در زمستان 30 میلیون یورو هزینه کند تا فعلا اومتیتی گزینه معقول تر برای جانشینی کیائر باشد.

 

دیدگاه‌ها