کد خبر : 1796026 | 13 آذر 1400 ساعت 16:25 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

کمک بزرگی برای همه بود

دوناروما: افتخار می‌کنم روزی هم تیمی زلاتان بودم

سنگربان پاری سن ژرمن به ستایش از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و از تاثیر زیاد این بازیکن در پیشرفت خود صحبت کرد.

دوناروما: افتخار می‌کنم روزی هم تیمی زلاتان بودم

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی دوناروما کار خود را از میلان آغاز کرد و محصول آکادمی این باشگاه ایتالیایی است. دوناروما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا و به پاری سن ژرمن منتقل شد.

 

 

1670588

 

 

این انتقال باعث عصبانیت و ناراحتی مدیران این باشگاه ایتالیایی و هوادارانش شد و آنها بارها در طول این مدت خشم خود از نحوه جدایی دوناروما از این تیم را به اشکال مختلف نشان دادند.

این دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیایی چند روز قبل از سوی فرانس فوتبال عنوان بهترین گلر سال را به خود اختصاص داد. فتح یورو 2020 در این مهم نقش به سزایی داشت.

 

 

1670589

 

 

دوناروما درباره روزهای حضورش در میلان و هم تیمی شدن با زلاتان گفت:« زلاتان برای من دوست و انسان بسیار مهمی است و در بخش بزرگی از زندگی فوتبالی من نقش داشت. من با تمرین کنار او بسیار رشد و پیشرفت کردم؛ نه تنها در فوتبال بلکه در زندگی هم چیزهایی به من داد که به شدت به آنها نیاز داشتم. افتخار می کنم روزی هم تیمی او بودم.

زلاتان پشتکار عجیبی دارد. او این توان را دارد که بهترین نسخه از یک فوتبالیست را ارائه دهد. زلاتان چیزهایی به من می گفت که انجامش سخت اما شدنی بود و این کمک زیادی به من کرد. گاهی اوقات کنار آمدن با حرف ها و رفتارهای زلاتان سخت بود اما متوجه شدم که او به سود من صحبت می کند. حضور او در تیم کمک زیادی به من و دیگر بازیکنان کرد.»

 

 

1664058

 

 

دوناروما درباره اختلاف با کیلور ناواس(گلر کاستاریکایی پی اس جی) در پاری سن ژرمن گفت:« اصلا اینگونه نیست. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم و هیچ اختلافی بین ما نیست. ما دوستان خوبی برای همه هستیم و همه چیز به خوبی پیش می رود. هر دو آرام هستیم و به یکدیگر احترام می گذاریم.»

دیدگاه‌ها