کد خبر : 1796189 | 14 آذر 1400 ساعت 09:45 | 12.2K بازدید | 13 دیدگاه

تراکتور هم تبلیغات محیطی می‌خواهد

سازمان لیگ در آستانه دربی تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار کرد.

تراکتور هم تبلیغات محیطی می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، البته دردربی استقلال میزبان و مجری تبلیغات محیطی این باشگاه بود اما پرسپولیس از بازی بعدی در استادیوم آزادی می تواند مجری تبلیغات در این استادیوم باشد. تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی به شرط ارایه تضامین مالی و هم چنین واریز سهم سازمان لیگ به این دو باشگاه و البته با تایید وزیر ورزش و هم چنین رییس فدراسیون فوتبال واگذار شد. 

 

سوال مهم این جاست آیا دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر هم می توانند تبلیغات محیطی در بازی های خانگی را برعهده بگیرند؟ این به شرطی خواهد بود که دیگر تیم های لیگ برتر کسب درآمد در بازی های مورد نظر را تامین و سهم سازمان لیگ را واریز کنند. هم اکنون سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی 30 درصد است و این سازمان در ابتدای فصل قراردادی را به صورت پیمانکاری منعقد کرده است. اگر میزان کسب در آمد دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر از قراردادی که سازمان لیگ با پیمانکار منعقد کرده کمتر باشد دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر بالاجبار باید روی قرارداد سازمان لیگ پیش بروند و درآمد حاصله از تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ به دست بیاورند. 

 

علاوه بر تیم های استقلال و پرسپولیس تیم تراکتور هم خواهان دریافت مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ شده است  و به نظر می رسد در روزهای آینده این باشگاه هم مجری تبلیغات محیطی در بازی های خانگی دراستادیوم یادگار امام خواهد شد. البته همان طور که اشاره شد این باشگاه می بایست به سازمان لیگ تضامین مالی ارایه داده و سهم سازمان لیگ از اجرای آن را پیش از هر مسابقه به حساب سازمان لیگ واریز کند.

دیدگاه‌ها