کد خبر : 1796204 | 14 آذر 1400 ساعت 10:29 | 24.7K بازدید | 3 دیدگاه

ماموریت پورتو به طارمی؛ به اتلتیکو گل بزن

مهدی طارمی اگر چه در بازی های اخیر پورتو موفق به گلزنی برای این تیم نشده اما هم چنان یکی از گزینه های اصلی کونسیسائو برای بازی درخط حمله پورتو است.

ماموریت پورتو به طارمی؛ به اتلتیکو گل بزن 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پورتو البته یکی دو هفته پیش از مهدی طارمی انتقادی در یکی از کنفرانس های خبری داشت که این انتقاد به عدم گلزنی مهدی طارمی بر نمی گشت و به خاطر درک بهتر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از موقعیت ها بود. کونسیسائو گفته بود مهدی طارمی گاهی باید پاس بدهد که اقدام به ضربه زنی می کند و در صحنه هایی که باید اقدام به زدن ضربه بکند پاس می دهد و... اما عدم گلزنی در بازی های اخیر بهانه ای نشده است که کونسیسائو مهدی طارمی را به روی نیمکت تبعید کند و این بدین معنی است که از عملکرد مهاجم ایرانی تیمش رضایت دارد. 

 

ATV یکی از رسانه های پرتغالی در آستانه دیدار پورتو با آتلتیکو مادرید در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا در گزارشی کوتاه نوشت: « پورتو به دنبال صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپاست و وظیفه این برد را به مهاجم خود یعنی مهدی طارمی محول کرده است.» 

 

مهدی طارمی پیشتر در لیگ قهرمانان اروپا زننده گل های سرنوشت سازی برای پورتو بوده است و گل او به تیم چلسی در لیگ قهرمانان فصل گذشته نامزد دریافت جایزه پوشکاش شده است. 

 

1660637

 

در آستانه این بازی هم چنین اینستاگرام پورتو با انتشار تصویری از مهدی طارمی نوشت: زدن 9 گل برای پورتو و خلق 6 موقعیت گل و این یعنی مهدی طارمی در 15 گل از گل های پورتو در فصل جاری تاثیر گذار بوده؛ به واقع در پورتو همه دست به دست هم داده اند تا از نظر روحی و روانی به مهدی کمک کنند تا بار دیگر پایش به گل باز شود. البته مهدی طارمی در بازی گذشته در برابر پورتیموننزه با خلق یک موقعیت گل در پیروزی 3 -0 تیمش نقش داشت و هم اکنون در جدول ایجاد موقعیت گل در لیگ برتر پرتغال نفر اول است. 


اینطور می شود گفت در روزهای اخیر هیچ یک از دست اندرکاران پورتو در مورد گل نزدن مهدی طارمی در بازی های اخیر صحبت نکرده اند اما در عوض تا دلتان بخواهد به او روحیه داده اند تا او در بازی با آتلتیکو با گلی که می زند موجب صعود پورتو به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود.

دیدگاه‌ها