کد خبر : 1796229 | 14 آذر 1400 ساعت 12:03 | 46.2K بازدید | 38 دیدگاه

کارگزار پرسپولیس مشخص شد: ۳۳۰+ ۳۰۰ میلیارد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که کارگزار این باشگاه رقم ۳۳۰ میلیارد را برای تبلیغات محیطی، فضای مجازی و روی پیراهن در اختیار باشگاه قرار خواهد داد.

کارگزار پرسپولیس مشخص شد: ۳۳۰+ ۳۰۰ میلیارد

به گزارش ورزش سه، دقایقی قبل مجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک نشست خبری اعلام کرد که کارگزار سرخپوشان مشخص شده و با رقم ۳۳۰ میلیارد به اضافه ۳۰۰ میلیارد حق پخش کار را انجام خواهد داد.

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد با آتیه داده پرداز در زمستان گذشته مسیری طولانی را برای انتخاب کارگزار تبلیغاتی خود پیمود و حالا توانسته با «ایده پویان ماژ» به توافق برسد تا قرارداد سه ساله امضا شود.

 

بر اساس گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس این قرارداد سه ساله در صورتی برای سالهای آینده عملی خواهد شد که کف درآمد پرسپولیس ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، یعنی بدون حق پخش، قرارداد سرخپوشان برای سال دوم به ۳۹۶ میلیارد و سال سوم به ۴۷۵ میلیارد خواهد رسید.

 

همچنین نکته مهم اینکه مجید صدری اعلام کرد باشگاه پرسپولیس روز گذشته از این کارگزار دریافتی داشت و قرار است ماهیانه رقمی را دریافت کند تا از این طریق قرارداد بازیکنان با دستمزد ماهیانه پرداخت شود که در این صورت بازیکنان با استفاده از قانون فیفا نمی‌توانند قرارداد را به دلیل تأخیر در سه ماه دریافتی فسخ کنند.

 

او همچنین گفت که کارگزار پرسپولیس پذیرفته تا تضمین بانکی را در اختیار این باشگاه قرارداد و قرار است تا سه هفته آینده این موضوع نیز انجام شود تا مشکلی برای گرفتن تبلیغات محیطی نباشد.

دیدگاه‌ها