کد خبر : 1796284 | 14 آذر 1400 ساعت 14:23 | 32.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای نشریه سان

ستاره 58 میلیون یورویی جانشین پوگبا در منچستر؟

از جان مک گین اسکاتلندی هافبک باشگاه استون ویلا به عنوان گزینه شماره یک منچستریونایتد برای جانشینی پل پوگبا نام برده می شود.

ستاره 58 میلیون یورویی جانشین پوگبا در منچستر؟

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا آخرین فصل حضور خود در منچستر یونایتد را پشت سر می گذارد و همین موضوع باعث شده که گمانه زنی های زیادی در رابطه با آینده این ستاره فرانسوی مطرح شود. در واقع به نظر می رسد که مذاکرات این بازیکن با منچستریونایتد برای تمدید قرارداد به بن بست خورده و در انگلیس شانس کمی برای ماندن او در اولدترافورد متصور هستند.

 

 

1658437

 

 

از طرف دیگر گزارش‌ها طی ماه‌های اخیر حاکی از آن بوده که دو تیم رئال مادرید و یوونتوس محتمل‌ترین گزینه‌ها برای آینده پل پوگبا خواهند بود. برخی منابع مدعی شده اند که پوگبا علاقه زیادی به بازگشت به تورین و بازی دوباره برای یوونتوس دارد و بعضی دیگر از اشتیاق این بازیکن برای بازی برای رئال مادرید خبر داده‌اند.

 

 

1671131

 

 

در هر صورت سران منچستر می دانند که باید به دنبال جانشین برای او باشند و طبق ادعای نشریه سان، روی هافبک اسکاتلندی استون ویلا نظر مثبت دارند.  هرچند در ابتدا از آمادو هیادارا ستاره لایپزیش صحبت در میان بود ولی سان ادعا می کند که گزینه اول که شانس بالاتری برای پیوستن به یونایتد دارد، کسی نیست جز "جان مک گین"،  ستاره اسکاتلندی استون ویلا.

 

 

1671133

 

 

مک گین 27 ساله نقشی کلیدی در استون ویلا دارد و رالف رانگنیک سرمربی جدید یونایتد نیز با مشاهده بازی هایش روی او نظر مثبت پیدا کرده است. سان نوشته است که جذب مگ گین ممکن است تا 58 میلیون یورو برای یونایتد هزینه داشته باشد. سال 2019 سر الکس فرگوسن نیز جذب مک گین را توصیه کرده بود ولی در نهایت منچستری ها موفق به جذب او نشدند. قرارداد مک گین با ویلا تا 2025 معتبر است و باید دید این بار یونایتد چه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها