کد خبر : 1796366 | 14 آذر 1400 ساعت 19:50 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

دوشنبه، روز سرنوشت ساز برای بنزما و رئال مادرید

روز دوشنبه معاینات دقیق‌تر روی پای کریم بنزما انجام خواهد شد تا حضور یا عدم حضور او در دربی مادرید مشخص شود.

دوشنبه، روز سرنوشت ساز برای بنزما و رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در همان نیمه اول بازی شب گذشته رئال مادرید برابر رئال سوسیداد بود که ستاره فرانسوی لوس بلانکوس یعنی کریم بنزما دچار مصدومیت شد و جای خود را به لوکا یوویچ داد. اگر نگوییم بهترین، قطعاً بنزما یکی از بهترین های رئال مادرید در این فصل بوده و مصدومیت او باعث شد که نگرانی های زیادی برای هواداران لوس بلانکوس ایجاد شود.

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از پایان بازی دیشب تاکید کرد که کریم بنزما به احتمال زیاد قادر به همراهی این تیم در مسابقه سه شنبه شب برابر اینتر نخواهد بود. با این حال سرمربی ایتالیایی ابراز امیدواری کرد که بنزما برای دیدار دربی مادرید که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشد.

 

 

1670911

 

 

با این حال اکنون شرایط به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد حضور کریم بنزما در دیدار هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید نیز در هاله‌ای از ابهام است. البته آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهد که مصدومیت ستاره فرانسوی خیلی هم جدی نیست اما حالا آاس مدعی شده که بنزما روز دوشنبه تحت آزمایشات دقیق تری قرار خواهد گرفت تا مشخص شود که آیا او در مسابقه بسیار مهم برابر اتلتیکومادرید قادر به همراهی رئال خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها